کد خبر : 63403 | 08 دی 1390 ساعت 15:40 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

مودریچ: قطعا در تاتنهام می‌مانم

ستاره‌ی کروات تیم فوتبال تاتنهام قصد ندارد در تعطیلات نیم فصل از این تیم جدا شود.

مودریچ: قطعا در تاتنهام می‌مانم

 لوکا مودريچ که سوژه رسانه‌هاي انگليسي قرار گرفته بود و موضوع انتقال او به باشگاه چلسي مطرح شده بود، اکنون بار ديگر مورد توجه چند باشگاه اروپايي قرار گرفته و صحبت جدايي او از تاتنهام مطرح مي‌شود.

 هر چند هري ردنپ صراحتا اعلام کرده که اين بازيکن در ژانويه از اين تيم جدا نمي‌شود، اما همچنان موضوع جدايي او در رسانه‌ها وجود دارد.

 مودريچ در گفت و گو با اسپورتسکه نوتزي عنوان کرد: تمام موضوعاتي که مطرح مي‌شود فقط در رسانه‌ها وجود دارد و در بازار واقعي نقل و انتقالات هيچ داستاني وجود ندارد. من هم هيچ اطلاعي از پيشنهادهايي که در رسانه‌ها مطرح مي‌شود ندارم.

 وي ادامه داد: تمام تلاشم را مي‌کنم که تاتنهام نتايج خوبش را ادامه داده و در نيم‌فصل دوم هم بهترين شکل ممکن مقابل حريفان به ميدان برود تا انتظار هواداران برآورده شود. نمي‌خواهم اتفاقي که در تابستان برايم رخ داد بار ديگر تکرار شود، دلم مي‌خواهد تمام تمرکزم بر روي تيم باشد تا بتوانيم با گرفتن نتايج خوب دل هواداران را شاد کنيم. با اطمينان 100 درصد مي‌گويم که در باشگاه تاتنهام خواهم ماند و قصد جدايي از اين تيم را ندارم.

 وي درباره‌ي نظر باشگاه با جدايي‌اش هم اين گونه گفت: هميشه گفته‌ام که روي کاغذ شانس رخ دادن هر مساله‌اي وجود دارد. شايد باشگاهي پيدا شود و پيشنهاد اغواکننده‌اي ارائه دهد. در اين صورت باشگاه پول خوبي نصيبش مي‌شود و ممکن است با جدايي من موافقت کند، اما احتمال اين مساله بسيار اندک است و من همان گونه که گفتم در تاتنهام خواهم ماند.

 گفته مي شود مودريچ در صورت تمديد قرارداد خود با باشگاه تاتنهام هفته‌اي 100 هزار پوند دستمزد دريافت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها