کد خبر : 63417 | 08 دی 1390 ساعت 19:18 | 812 بازدید | 0 دیدگاه

ریکلمه درآرزوی همبازی‌شدن با مسی در تیم‌ملی

ریکلمه آخرین بار در سال 2009 به تیم ملی آرژانتین دعوت شد اما بعد از مشکلاتی که با مارادونا پیدا کرد دیگر فرصت پوشیدن پیراهن آلبی سلسته را به دست نیاورد.

ریکلمه درآرزوی همبازی‌شدن با مسی در تیم‌ملی

 خوان رومن ریکلمه، ستاره بوکا جونیورز، اعلام کرد دوست دارد به تیم ملی آرژانتین برگردد و بازی کردن در کنار لیونل مسی را بزرگترین انگیزه برای بازگشت به ترکیب آلبی سلسته دانست.

 ریکلمه آخرین بار در سال 2009 به تیم ملی آرژانتین دعوت شد اما بعد از مشکلاتی که با مارادونا پیدا کرد دیگر فرصت پوشیدن پیراهن آلبی سلسته را به دست نیاورد اما الخاندرو سابه یا، سرمربی فعلی آرژانتین، اعلام کرد ریکلمه را برای دیدارهای آینده تیمش در نظر دارد.

 ریکلمه در گفتگو با رادیو دل پلاتا گفت:" دوست دارم بار دیگر در کنار مسی بازی کنم و به آرژانتین کمک کنم به جام جهانی راه پیدا کند.

 آرژانتین بهترین بازیکنان دنیا را در اختیار دارد و بازی کردن در کنار مسی رویای من است."

 ریکلمه بخش زیادی از رقابت های آپرتورای 2011 را به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو از دست داد اما تایید کرد که این مصدومیت را پشت سر گذاشته و در انتظار حضور در رقابت های کوپا لیبرتادورس در سال آینده است.

 " ما قهرمان شدیم. خوشحالیم و من یاد گرفتم که در فوتبال به جای صحبت کردن از پول باید بازی تان را انجام دهید.

 بوکا باید برای قهرمانی در کوپا لیبرتادورس به تیم بهتری تبدیل شود زیرا برای موفقیت در این رقابت ها باید عملکرد بهتری نسبت به رقابت های آپرتورا داشته باشیم."

دیدگاه‌ها