کد خبر : 63451 | 09 دی 1390 ساعت 12:02 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

گیگز:تجربه منچستریونایتد بیشتر است

هافبک مسن و ولزی منچستریونایتد معتقد است یارانش از تجربه بالاتری نسبت به همشهری ها برخوردارند و به این دلیل در جنگ قهرمانی پیروز خواهند شد.

گیگز:تجربه منچستریونایتد بیشتر است

 به نقل از دیلی استار، در چند هفته گذشته رقابت در صدر جدول لیگ برتر میان دو تیم شهر منچستر (سیتی و یونایتد) به اوج خود رسیده است. پس از آنکه منچسترسیتی به عنوان پیشتاز کنونی فاصله اش را در رده نخست جدول با تیم همشهری به 5 افزایش داد، اوضاع اینگونه به نظر آمد که آبی های آسمانی امسال مقام قهرمانی را از چنگ«شیاطین سرخ » در خواهند آورد اما این برتری چشمگیر بتدریج کاهش یافت تا جایی که هفته گذشته پس از برد 5 بر صفر یونایتدی ها مقابل ویگان و توقف سیتی ها مقابل وست برومویچ آلبیون ، هر دو مدعی 45 امتیازی شدند و من سیتی تنها به لطف 5 گل زده بیشتر در صدر باقی ماند.
 
 در این شرایط رایان گیگز معتقد است چون هم تیمی هایش از تجربه بیشتری برخوردارند، قادرند در این رقابت دو گانه پیروز شده و بازهم سکه قهرمانی را همچون ادوار گذشته به نام خود ضرب کنند.
 
 وی اظهار داشت: تجربه زیادی که سرمربی و بازیکنان منچستریونایتد در اختیار دارند، در دور برگشت از  فصل جاری بسیار تاثیر گذار خواهد بود. ضمن آنکه کل تیم از انگیزه فراوان و شور و اشتیاق بسیار برای کسب قهرمانی برخوردار است. این عوامل به کمک هم خواهند آمد تا تیم به آنچه لیاقتش را دارد، برسد.
 
 بازیکن همیشه وفادار یونایتدها افزود: بازیکنان بزرگ به تنهایی سرنوشت ساز نیستند. آنها نمی توانند منتظر بازی های بزرگ بمانند. تا پایان فصل، بازی ها و رقابت ها گسترده و گسترده تر می شوند و در این میان تجربه افزون تر ما به کمک مان خواهد آمد تا جلوی قهرمانی من سیتی را بگیریم.
 
 او ادامه داد: درست است همشهری های ما بهتر از ما فصل را شروع کردند اما من یونایتد به تدریج اوج گرفت و اکنون از وضعیتی که داریم بسیار خرسندیم. با این آمادگی قادریم از آنها جلو بزنیم.
 

دیدگاه‌ها