کد خبر : 63454 | 09 دی 1390 ساعت 12:23 | 939 بازدید | 0 دیدگاه

ماراتن ژانویه در انتظار شاگردان آقای خاص

رئال مادرید درژانویه با ماراتنی سنگین مواجه است .

ماراتن ژانویه در انتظار شاگردان آقای خاص

 در این ماه شاگردان آقای خاص احتمالا 8 بازی خواهند داشت  از جمله 2 ال کلاسیکو اگر آنها به همراه بارسا در بازیهای جام حذفی به پیروی برسند . رئال در مقابل مالاگا و کاتالانها برابر اوساسونا. این بخش مسابقات حذفی مانند قسمتی از فصل قبل است .
 سفید های مادرید فصل قبل را با قهرمانی در جام حذفی به پایان رساندند اما باخت 1- صفر به اوساسونا و تساوی 1-1 با آلمریا مانع از قهرمانی آنها در لیگ شد. در سال 2012 رئال بازیها را در 3 ژانویه با مالاگا در مرحله رفت کوپا دل ری آغاز می کند .


 بازی بعدی آنها با گراندا در برنابئو خواهد بود که در 7 ژانویه برگزار خواهد شد . پس از آن مادرید به پالما مایورکا سفر خواهد کرد تا در 15 ژانویه برابر مایورکا قرار بگیرد و اخرین بازی نیم فصل خود را انجام دهد  .
 البته بازی برگشت مقابل مالاگا نیز در این روزها انجام خواهد شد در اولین بازی دور برگشت لیگ اسپانیا 22 ژانویه سفید پوشان مادریدی با مصاف اتلتیکو بیلبائو خواهند رفت .
 در حالیکه دیدار هفته اول آنها بدلیل اعتصاب لالیگا برگزار نشده بود . در آخر ماه نیز در برنابئو میزبان ساراگوسا هستند . این دیدار 29 ژانویه انجام میشود .
 بازیهای سنگینی در انتظار کهکشانی های پایتخت نشین است ولی مورینیو بدنبال این است که سال جدید را با برد آغاز کند .
 دومین سال حضور مورینیو در تیمهایی که قبلا با آنها کارکرده با کسب قهرمانی لیگ همراه بوده است  و هواداران رئال در سال 2012 از وی قهرمانی میخواهند : کوپا دل ری ، لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا  !

دیدگاه‌ها