کد خبر : 63460 | 09 دی 1390 ساعت 14:02 | 808 بازدید | 0 دیدگاه

تقاضای 5میلیاردی استقلال از وزارت ورزش

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه به زودی مشکلات مالی این باشگاه حل خواهد شد از تقاضای 5میلیارد تومانی هیات مدیره باشگاه استقلال از وزارت ورزش و جوانان خبر داد.

تقاضای 5میلیاردی استقلال از وزارت ورزش
 امیدوار رضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با مشکلات مالی این روزهای باشگاه استقلال گفت: مشکلات مالی همیشه هست. ما برنامه داریم و به زودی این مشکلات حل خواهد شد.
وی افزود: طبق برنامه از قبل تعیین شده مقرر است 50درصد منابع مالی از طریق باشگاه استقلال و 50درصد مابقی را نیز از وزارت ورزش دریافت کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با اشاره به جلسه چند روز اخیر این باشگاه اظهار کرد: در این جلسه اعضای هیات مدیره به این نتیجه رسیدیم که نامه‌ای به وزارت ورزش نوشته و درخواست 5میلیارد تومان بودجه کنیم و به زودی این بودجه به باشگاه استقلال تزریق می‌شود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی مانع از تزریق این بودجه به باشگاه استقلال نخواهد شد، گفت: با توجه به نامه مجلس که فعلا تزریق عدم بودجه دولتی به ورزش حرفه‌ای را به حالت تعلیق درآورده، بدون شک مشکلی برای پرداخت این بودجه از جانب وزارت ورزش و جوانان نخواهد بود.
امیدوار رضایی همچنین در پاسخ به ابن سوال مبنی بر اینکه چقدر امیدوار به پرداخت این بودجه از جانب وزارت ورزش هستید، گفت: به هر حال ما درخواست کتبی خود را به وزارت ورزش داده‌ایم و باید ببینیم چه مقدار از این مبلغ به باشگاه استقلال تزریق خواهد شد.
این عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان در رابطه با شایعه کناره گیری فتح الله‌زاده از مدیریت این باشگاه اظهار کرد: انشاالله به زودی مشکلات مالی حل خواهد شد و قرار نیست فتح الله‌زاده از مدیریت باشگاه استقلال کناره گیری کند.

دیدگاه‌ها