کد خبر : 63466 | 09 دی 1390 ساعت 14:36 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

جو كول: چلسی باید مورینیو را حفظ می‌كرد

هافبک سابق چلسی اعلام کرد که این باشگاه باید ژوزه مورینیو سرمربی سابق خود را حفظ می‌کرد و اجازه دادن به او برای ترک چلسی یک تصمیم اشتباه بود.

جو كول: چلسی باید مورینیو را حفظ می‌كرد
 جوکول بازيکن سابق چلسي و ليورپول که در حال حاضر به صورت قرضي براي ليل فرانسه بازي مي‌کند، درباره باشگاه و سرمربي سابق خود گفت: چلسي بايد با ژوزه مورينيو ادامه مي‌داد، کاملا بديهي است که مورينيو بايد در چلسي مي‌ماند.
کول گفت: مورينيو تاثير بسيار بسيار بزرگي روي من گذاشت. يادم است که در اولين روز حضورش همه بازيکنان را جمع کرد و گفت: "بچه‌ها گوش کنيد، تاکنون هيچ عنوان کسب نکرده‌ايد و در بازي هيچ چيز خاصي نشان نداده‌ايد، ولي اگر به حرف‌هايم گوش کنيد تا ماه آوريل قهرمان ليگ خواهيم شد."

وي ادامه داد: در آن زمان همه مي‌گفتند «اين آدم‌ عجيب ديگر کيست؟» حالا که به گذشته فکر مي‌کنم، مي‌بينم که بهترين دوران فوتبالم زماني بود که زير نظر ژوزه مورينيو کار مي‌کردم. با او بود که بيشترين جام‌هاي زندگي‌ام را کسب کردم.
هافبک سابق تيم ملي انگليس گفت: مورينيو هميشه از من حمايت مي‌کرد، ولي من به اندازه کافي از او تشکر نکرده‌ام، او چيزي در من مي‌ديد که شايد من در خودم نمي‌ديدم. اگر کسي به من بگويد که نمي‌توانم کاري را انجام دهم. تلاش مي‌کنم که به او نشان بدهم اشتباه کرده است. به همين دليل است که او مربي بزرگي است و آدم خوبي هم هست. مورينيو تاثير زيادي روي فوتبال من داشت و من واقعا از او ممنونم.
در حال حاضر رئال مادريد با هدايت مورينيو در صدر جدول لاليگا قرار دارد و از بارسلونا تيم دوم جدول، سه امتياز پيش است، کول با اشاره به تيم موضوع گفت: اگر مورينيو بتواند قهرمان لاليگا شود، بزرگ‌ترين دستاوردي را که يک مربي در هر زماني مي‌تواند کسب کند به دست آورده است، چون تيم بارسلونا با ساير تيم‌ها تفاوت دارد و چيز ديگري است.

دیدگاه‌ها