کد خبر : 63467 | 09 دی 1390 ساعت 14:42 | 721 بازدید | 0 دیدگاه

اصغر شرفی: از كیفیت بازیكنان جدید راضی ام

اصغر شرفی از کیفیت بازیکنان جدیدی که مس سرچشمه به خدمت گرفته، راضی است.

اصغر شرفی: از كیفیت بازیكنان جدید راضی ام
 سرمربي تيم فوتبال مس سرچشمه درباره بازيکنان جديدي که اين تيم به خدمت گرفته اظهار کرد: ما اين بازيکنان را از ميان 50 ـ 60 سي‌دي که ديده بوديم انتخاب کرديم. فکر مي‌کنم آن‌ها بازيکنان خوبي هستند که مي‌توانند در ادامه فصل به ما کمک کنند.
وي درباره جذب "جان کالينز" که آمار گلزني ضعيفي در چند سال گذشته بازيگري‌اش داشته، اظهار کرد: او سابقه خيلي خوبي دارد، فکر مي‌کنم ما بهتر از اين بازيکن نمي‌توانستيم پيدا کنيم. متاسفانه اتفاقي که در ليگ ايران افتاده اين است که ديگر هيچ بازيکني قبل از پيوستن به تيمي حاضر نيست تست بدهد. حال چه برسد به اين بازيکن خارجي که سابقه خوبي داشته است.

شرفي با اشاره به اينکه يک بازيکن نيجريه‌اي را به دليل پارگي رباط صليبي‌اش رد کرده‌اند، گفت: صددرصد ما از بازيکناني که به خدمت مي‌گيريم، تست پزشکي به عمل مي‌آوريم. اتفاقا در يکي از همين تست‌ها متوجه شديم که يک بازيکن رباط صليبي‌اش پاره است. نام اين بازيکن هم ديکسون بود که اهل نيجريه بود و 4 ـ 5 ميليون خرج روي دست ما گذاشت. او در ليگ انگليس سابقه بازي کردن داشت و حتي به سرچشمه هم آمد اما وقتي ديديم مصدوم است، او را رد کرديم.
اصغر شرفي پس از پايان نيم فصل نخست 9 بازيکن تيمش را کنار گذاشت. وي درباره اين موضوع به ايسنا گفت: مسلما ما براي جايگزيني اين بازيکنان کار سختي در پيش داريم اما به هيچ وجه نااميد نيستيم و با قدرت کارمان را دنبال مي‌کنيم. ضمن اينکه تا آغاز نيم فصل دوم سه بازي تدارکاتي با تيم‌هاي کرماني و رفسنجاني داريم تا هرچه بيشتر براي ادامه ليگ آماده شويم.
سرمربي مس سرچشمه درباره وضعيت ميزباني اين تيم در ليگ برتر هم گفت: ما هنوز بايد بازي‌هايمان را در کرمان برگزار کنيم و در واقع ما در نيم فصل دوم هم در بازي‌هاي خانگي مهمان هستيم. شما مي‌بينيد که در تبريز 30 ـ 40 هزار تماشاگر به ورزشگاه مي‌آيند و در شهرهاي ديگر هم از تيم‌شان حمايت مي‌کنند اما ما از چنين موضوعي بي‌بهره‌ايم.

شرفي همچنين درباره پيشرفت تيمش تا به اينجاي ليگ گفت: اين موضوع را بايد مردم قضاوت کنند. ما در بيشتر مسابقه‌ها اين شانس را داشتيم که پيروز ميدان باشيم و اکثر نتايج 50 ـ 50 رقم مي‌خورد. شايد بازيکنان ما در نيم فصل نخست تجربه کافي را نداشتند اما ديگر از بازي کردن مقابل پرسپوليس و استقلال و يا سپاهان و ذوب آهن ترسي ندارند.
وي درباره کاهش استقبال تماشاگران از بازي‌هاي ليگ برتر و علل آن هم به ايسنا گفت: فکر مي‌کنم يکي از علل اصلي اين اتفاق پخش شدن بيش از حد فوتبال‌هاي مجاني در ايران باشد. در هيچ کجاي دنيا شما نمي‌بينيد که بازي‌هاي سطح اول دنيا به طور رايگان براي مردم پخش شود. مردم ما شنبه‌ها و يکشنبه‌ها بهترين بازي‌هاي فوتبال دنيا را مي‌بينند و پس از آن هم ديگر شوق و رغبتي ندارند که به ورزشگاه‌هاي کم امکانات ايران بيايند و جو ضعيف فرهنگي حاکم در ورزشگاه‌ها را تحمل کنند.
شرفي در ادامه در پاسخ به اين سوال که چقدر به موفقيت تيمش در نيم فصل دوم ليگ اميدوار است، گفت: من آدم ماجراجويي هستم و از انجام دادن کارهاي سخت لذت مي برم. الان هم اصلا نااميد نيستم. در نيم فصل دوم بازي‌هاي ما با 5 ـ 6 تيم ، 6 امتيازي هستند و اگر ما اين بازي‌ها را ببريم، به راحتي به هدف خود مي‌رسيم. در واقع سرنوشت‌مان در دست خودمان است و مي‌توانيم به آنچه مي‌خواهيم برسيم.

دیدگاه‌ها