کد خبر : 63468 | 09 دی 1390 ساعت 14:46 | 769 بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی: تكلیف قهرمان در داربی مشخص می‌شود

سرمربی منچسترسیتی در آستانه دیدارهای حساس این تیم در لیگ برتر، جام حذفی و جام اتحادیه انگلیس اعلام کرد که ژانویه ماه حساسی برای تیمش است.

مانچینی: تكلیف قهرمان در داربی مشخص می‌شود
 منچسترسيتي روز يکشنبه در چارچوب ليگ برتر انگليس مقابل ساندرلند قرار مي‌گيرد و سپس در جام حذفي بايد به مصاف منچستريونايتد برود، اين تيم در جام اتحاديه نيز در دو بازي رفت و برگشت با ليورپول مصاف خواهد داشت و سپس بايد برنامه در ليگ برتر مقابل ويگان و تاتنهام قرار بگيرد.
اين برنامه فشرده موجب نگراني روبرتو مانچيني سرمربي منچسترسيتي شده است. وي گفت: مطمئنا نمي‌توان در مسابقه‌اي که با فاصله دو روز از بازي قبل برگزار مي‌شود از همان بازيکنان قبلي استفاده کرد. ژانويه ماه مهمي براي ما است. در اين ماه مسابقه‌هاي مهمي در جام حذفي، جام اتحاديه و چهار بازي در ليگ برتر پيش رو داريم.

منچسترسيتي با تساوي بدون گل هفته‌ پيش مقابل وست برومويچ، فاصله دو امتيازي خود با منچستريونايتد را از دست داد و در حال حاضر تنها به دليل تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار دارد. مانچيني معتقد است که دو تيم همشهري منچستر در طي زمستان و بهار با يکديگر رقابت‌ نزديک و پاياپايي خواهند داشت و سرنوشت قهرمان در داربي ماه آوريل بين اين دو تيم مشخص مي‌شود.
سرمربي منچسترسيتي گفت: اگر تا آن زمان به اندازه کافي قدرتمند باشيم، تکليف قهرمان در داربي منچستر مشخص مي‌شود.
مانچيني همچنين اعلام کرد که آسيب ديدگي ميکا ريچاردرز مدافع راست منچسترسيتي برطرف شده و اين بازيکن که در بازي مقابل وست برومويچ غايب بود، مي‌تواند در ديدار مقابل ساندرلند به ميدان برود. همچنين آلکساندر کلاروف مدافع چپ اين تيم پس از شش هفته‌ غيبت به شرايط مسابقه بازگشته است.
مانچيني با اشاره به اين موضوع گفت: نمي‌خواستيم با به کارگيري ريچاردرز مقابل وست برومويچ ريسک کنيم، چون در 10 روز اول ژانويه بازي‌هاي زيادي داريم، حالا وضعيت او بهتر است، کلاروف نيز وضعيت خوبي دارد.

دیدگاه‌ها