کد خبر : 63469 | 09 دی 1390 ساعت 15:04 | 509 بازدید | 0 دیدگاه

عنایتی: رفتنم به استقلال منتفی است

مهاجم باتجربه تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد، انتقالش به یکی از تیم‌های استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز منتفی است و در نیم فصل دوم لیگ برتر نیز برای این تیم قمی بازی خواهد کرد.

عنایتی: رفتنم به استقلال منتفی است
 رضا عنایتی با بیان این مطلب افزود: ماندنم در تیم صبای قم قطعی است. با اینکه خیلی تلاش کردم تا به تیم استقلال برگردم اما مسئولان باشگاه صبا اجازه جدایی به من ندادند و در نیم فصل دوم نیز در خدمت این تیم خواهم بود.
وی در ادامه افزود: تیم تراکتورسازی تبریز نیز خواهان من شده بود و حتی مسئولان این باشگاه پیشنهاد معاوضه من با چند بازیکن تراکتورسازی را داده بودند. با این وجود بازهم مسئولان باشگاه صبای قم به ویژه آقای رمضان بیگی مخالفت کردند و من در این تیم ماندنی شدم.
این مهاجم باتجربه با تاکید براینکه در نیم فصل دوم با قدرت در خدمت تیم صبای قم خواهد بود، از پیشنهاداتی که از دو باشگاه شاهین بوشهر و راه آهن شهرری دریافت کرده بود خبر داد.

عنایتی در پاسخ به این پرسش که "چرا بازیکنی با سن و سال رضا عنایتی تا این اندازه خواهان دارد؟"، گفت: در فوتبال آمادگی بدنی حرف اول را می‌زند، نه سن و سال. دیگر گذشت آن دوره که یک بازیکن را با سن و سالش می‌سنجیدند. امروز اگر یک بازیکن از نظر بدنی آماده باشد، کسی به سنش توجه نمی‌کند.
وی در ادامه افزود: در فوتبال امروز هر بازیکنی کارایی داشته باشد، بازی می‌کند و کسی نمی‌پرسد، سن بازیکن چقدر است و چند سال دیگر می‌تواند بازی کند. متاسفانه امروز در فوتبال ایران بازیکنان جوان نسبت به موقعیتی که دارند، از درک مناسبی برخوردار نیستند و خیلی زود اشباع می‌شوند، همین می‌شود که بازیکنان باتجربه همچنان در سطح اول فوتبال کشور بازی می‌کنند و خواهان دارند.
مهاجم تیم فوتبال صبای در خاتمه تصریح کرد: تا هر زمان که بتوانم بازی کنم به فعالیت خود در فوتبال کشور ادامه می‌دهم و نگاهم به سن و سالم نخواهد بود. با این شرایطی که امروز دارم فکر می‌کنم تا سه، چهار سال آینده همچنان بازی خواهم کرد.
رضا عنایتی، مهاجم تیم فوتبال صبای قم در نیم فصل نخست مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور پنج گل برای این تیم قمی به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها