کد خبر : 63471 | 09 دی 1390 ساعت 15:09 | 799 بازدید | 0 دیدگاه

دنیزلی:‌ما‌پرسپولیسیم و باید‌در بالای‌جدول باشیم

سرمربی پرسپولیس با ابراز نارضایتی از جایگاه کنونی این تیم در جدول گفت: ما پرسپولیس هستیم و باید در بالای جدول باشیم.

دنیزلی:‌ما‌پرسپولیسیم و باید‌در بالای‌جدول باشیم
 مصطفی دنیزلی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: اگر می‌گویم می‌خواهم فعلا زیاد صحبت نکنم به این خاطر است که دوست دارم پرسپولیس در آرامش باشد و کار خود را دنبال کند تا به نتایج خوب برسد. با هدف به پرسپولیس آمده‌ام. اکنون زمانی است که می‌خواهم بچه‌ها را بشناسم و بچه‌ها هم با مصطفی دنیزلی آشنا شوند.

وی افزود: بچه‌ها خوب تمرین می‌کنند و من راضی هستم. با این حال متأسفانه برخی بازیکنان مصدوم هستند و برخی دیگر نیز به دلیل محرومیت نمی‌توانند پرسپولیس را در دیدار روز پنجشنبه برابر ملوان همراهی کنند. به همین دلیل به دنبال این هستیم تا جایگزین‌‌های خوبی برای این بازیکنان پیدا کنیم تا برای بازی بعدی دچار مشکل نشویم.
دنیزلی تصریح کرد: خیلی خوشحالم که با حضور من مردم ایران و پرسپولیسی‌ها خوشحال هستند. در این مدت همه چیز را دیده‌ام و همه طرفداران می‌دانند چرا دنیزلی در ایران است و مأموریت من چیست.
سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما به دنبال این هستیم تا فوتبال زیبا به همراه نتیجه خوب بگیریم. در حال حاضر جایگاهی که در جدول لیگ برتر داریم اصلا مناسب نیست. ما پرسپولیس هستیم و باید در جدول لیگ برتر بالاتر باشیم. باید همه به هم کمک کنیم تا به هدفمان برسیم چون این پتانسیل را داریم. جایگاهی که در پرسپولیس در جدول لیگ برتر را دارد دوست ندارم و باید بهتر شویم.

دیدگاه‌ها