کد خبر : 63475 | 09 دی 1390 ساعت 15:25 | 736 بازدید | 0 دیدگاه

فرشید طالبی: هیئت مدیره تصمیم‌گیری می‌کند

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: به جای اینکه در آرامش تمرین کنم در خصوص پیشنهادهایم روزی ??? تلفن جواب می‌دهم.

فرشید طالبی: هیئت مدیره تصمیم‌گیری می‌کند
 فرشید طالبی گفت: روز گذشته جلسه ای با مسئولان باشگاه داشتم. نامه کتبی در خصوص وضعیتم نوشتم و قرار شد این نامه در هیئت مدیره باشگاه مطرح و تصمیم نهایی گرفته شود.
وی درباره پیشنهاد پرسپولیس و استقلال گفت: هر تیمی دوست دارد نیم فصل دوم را با قدرت آغاز کند. زمانی که بازیکن ذوب‌آهن شدم آزاد بودم و خودم خواستم در این تیم بمانم اما در نیم فصل اول سختی های زیادی هم از نظر روحی و هم از لحاظ فنی و مالی کشیدیم. من با این تیم قرارداد دارم و خودم نمی توانم تصمیم گیری کنم اما باشگاه هم باید به تعهداتش عمل کند.

طالبی افزود: بازیکنان ذوب‌آهن از فصل گذشته یعنی چهار ماه پایانی و همچنین کل نیم فصل اول امسال با همه مشکلات باشگاه کنار آمده اند اما این کنار آمدن نباید یک طرفه باشد. اگر ذوب‌آهن در آرامش باشد جزو مدعیان قهرمانی خواهد بود. امسال برای شروع فصل بدنسازی بدی داشتیم و ۱۰ روز دیرتر از تیم های دیگر کار را شروع کردیم. در نیم فصل درحالی که همه تیم ها در آرامش به دنبال بدنسازی هستند ببنید ما در چه شرایطی هستیم.
این بازیکن تصریح کرد: ذوب آهن حتی برای اردو به خارج از شهر هم نرفته است. شرایط مالی هم مثل قبل است. من درحالی که باید در نیم فصل در آرامش تمرینات بدنسازی خود را انجام دهم باید روزی ۱۰۰ تلفن را جواب دهم که فلان تیم که من را می خواهد چه شد. شاید اگر بازیکن حرفه ای دیگری بودی تلفنش را خاموش می کرد اما اگر من حرف نزنم مشکلات همین طور که هست باقی می ماند.
طالبی در خصوص اینکه دو باشگاه پرسپولیس و استقلال معطل او شده اند، گفت: هیچ تیمی را معطل خود نکرده ام. امیدوارم ذوب‌آهن بهترین تصمیم را بگیرد. یک سال است که بازیکنان ذوب ‌آهن این باشگاه را درک می کنند. نمی خواستیم فقط در مواقع خوشی در کنار تیم باشیم اما باید باشگاه هم شرایط بازیکنان را درک کند.

دیدگاه‌ها