کد خبر : 63480 | 09 دی 1390 ساعت 16:12 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

رئال به دنبال جذب مارکو رئوس

ریوس که در آکادمی بورسیا دورتموند رشد کرده در پست هافبک تهاجمی بازی می کند.

رئال به دنبال جذب مارکو رئوس
 رئال مادرید به جستجوی استعدادهای بین المللی ادامه می دهد (به خصوص در اروپا ، هر چند که به آمریکای جنوبی هم توجه دارد ) تا بتواند که ستارگان آینده را با قیمت های معقول به خدمت بگیرد . اوزیل ، شاهین و واران برخی از این نمونه ها هستند .

به گزارش مرجع خبری رئال مادرید آنالیزور ها برای مورینیو ، ده ها گزارش آماده کردند که مارکو رئوس ، بازیکن مونشن گلادباخ که در کنار ماریو گوتزه از دورتموند، از آینده دار ترین بازیکنان بوندسلیگاست و رقم فسخ قراردادش 17.5 میلیون یوروست .
رئوس که در آکادمی بورسیا دورتموند رشد کرده در پست هافبک تهاجمی بازی می کند ، قدرتمند و تکنیکی است . فصل گذشته در بقای تیمش نقشی کلیدی داشت (با وجود پیشنهاداتی که داشت تصمیم گرفت بماند ) و این فصل هم همچنان در حال اثبات خودش است . با این که تنها 22 سال دارد ، یک لیدر ذاتی است که در این فصل در 18 بازی ، 13 گل زده است . دو گل آخرش برابر شالکه بود.
او می تواند در پست بال راست هم بازی کند و با تمام پست های تهاجمی می تواند خود را وقف دهد . رئوس توسط خوانندگان بیلد به عنوان بهترین بازیکن دور رفت بوندسلیگای این فصل انتخاب شده است و سه بازی ملی هم داشته است .

دیدگاه‌ها