کد خبر : 63494 | 09 دی 1390 ساعت 17:36 | 688 بازدید | 0 دیدگاه

یک طرف بهشت بود طرف دیگر جهنم

فیروز کریمی: فینال باید در بوشهر باشد

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: از فدراسیون درخواست کردم بازی فینال رفت و برگشت بوده و اگر منطقی هم عمل کنند فینال باید در بوشهر برگزار شود.

فیروز کریمی: فینال باید در بوشهر باشد
 فیروز کریمی عصر امروز پس از پیروزی دو بر صفر شاهین در مقابل مس کرمان از سری مسابقات جام حذفی در ارتباط با عدم حضورش در نشست قبلی با خبرنگاران اظهار داشت: بنده از حضور خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم و به دلیل مشکلات پروازی که داشتم نتوانستم در نشست قبلی حضور پیدا کنم.
کریمی در ارتباط با عدم حضور خبرنگاران در جلسه هم‌‌اندیشی باشگاه شاهین گفت: من از این موضوع اطلاعی نداشتم اما باید عنوان کنم که رسانه‌های بوشهر انصافا به ما کمک می‌کنند.
سرمربی شاهین در پاسخ به سؤال خبرنگاری که عنوان کرد: چرا برخی‌ها در باشگاه شاهین اجازه تعامل بیشتر رسانه‌ها با این باشگاه را نمی‌دهند یادآور شد: بنده تا جایی که بتوانم برای برقراری این تعامل تلاش می‌کنم.
کریمی در ارتباط بازی با مس نیز گفت: ما در این بازی هم تلفات دادیم و افسوس که مسعود نظرزاده با دریافت کارت قرمز از حضور در بازی فینال محروم شد اما اخطار اول داور به ایشان اصلا خطا نبود و در صحنه دوم نیز اگر داور فوتبالیست بود می‌توانست اخطار ندهد هر چند بنده باز هم به نظر داور احترام می‌گذارم.
کریمی یادآور شد: در این بازی استرس حاکم بود یک طرف بهشت، طرف دیگر جهنم، یک طرف فینال و یک طرف حذف شدن از جام حذفی بود.
سرمربی شاهین بوشهر اضافه کرد: منطقی بازی کردیم و با همین بضاعت توانستیم مس را شکست دهیم.
‌کریمی گفت: از فدراسیون خواسته‌ام تا بازی فینال رفت و برگشت باشد و با وجود تغییرات زیاد در تاریخ مسابقات چرا وقتی در 10 روز چهار بازی برگزار می‌شود اما آیا نمی‌توانند تاریخ این بازی را تغییر دهند.
سرمربی شاهین بوشهر تصریح کرد: جامی که با اعتبار برگزار می‌شود بازی پایانی باید رفت و برگشت باشد.
سرمربی شاهین بوشهر گفت: باز هم بر این نکته تأکید می‌کنم که بازیکنان من شایسته حضور در تیم ملی هستند و شایستگی‌های خود را بارها نشان داده‌اند.
لازم به ذکر است ‌سرمربی مس کرمان در نشست خبری حاضر نشد.

دیدگاه‌ها