کد خبر : 63500 | 09 دی 1390 ساعت 18:29 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

مرحله نیمه نهایی جام حذفی

استقلال حریف شاهین بوشهر شد

تیم فوتبال استقلال با غلبه بر شهرداری یاسوج به فینال جام حذفی راه یافت.

استقلال حریف شاهین بوشهر شد
 دیدار تیم های استقلال و شهرداری یاسوج از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی در حضور حدود 15 هزار تماشاگر آغاز شد و با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال تمام شد.

بازیکنان استقلال در دقیقه ۸ توسط عمران زاده به گل رسیدند اما به دلیل خطا روی دروازه بان شهرداری این گل پذیرفته نشد. آبی پوشان به حملات خود ادامه دادند و حتی در دقیقه ۲۱ یک توپ آنها به تیر دروازه برخورد کرد. در دقیقه ۳۷ نیز آرش برهانی یک موقعیت مناسب را از دست داد.
در نیمه دوم آبی پوشان به بازی هجومی خود ادامه دادند. نتیجه تلاش استقلالی ها گل دقیقه ۵۵ حنیف عمران زاده بود که با یک شوت از راه دور به دست آمد.

استقلالی ها بعد از این گل باز هم تلاش کردند تا گل های بیشتری به ثمر برسانند اما دروازه بان شهرداری یاسوج عملکرد خوبی در این حملات داشت.
قضاوت این مسابقه بر عهده یدالله جهانبازی بود. وی به حمید مروی از شهرداری یاسوج کارت زرد نشان داد.
استقلال با این پیروزی به فینال جام حذفی راه پیدا کرد. فینال جام حذفی 14 بهمن بین استقلال و شاهین بوشهر برگزار می شود تا فیروز کریمی بار دیگر رودرروی استقلال قرار بگیرد.

بازیکنان استقلال:
سید مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، میثم حسینی، علی حمودی، پژمان منتظری، مجتبی جباری، اسماعیل شریفات( ۸۹- جواد شیرزاد)، فریدون زندی، آندارنیک تیموریان، آرش برهانی( ۷۳- گوران جورکوویچ)، محسن یوسفی
سرمربی: پرویز مظلومی

بازیکنان شهرداری یاسوج:
حسین هوشیار، علیرضا کردی، غلامرضا عباسفرد، مهرداد ابتدایی، رحیم رحیمی، حسین آقایی( ۷۶- مجید نجاتی)، سلیمان پناهی، صمد اکبری، محمد خان احمدی( ۶۵- حمید مروی)، میلاد جعفری، مقداد قباخلو(۱۸- علیرضا رحیمی)
سرمربی: جمشید غدیری

دیدگاه‌ها