کد خبر : 63509 | 09 دی 1390 ساعت 19:11 | 609 بازدید | 0 دیدگاه

رحمتی:با زحمات دکتر‌نوروزی مصدومیتم برطرف‌شد

دروازه‌بان استقلال در واکنش به این مسئله که اگر او مصدوم شود این تیم گلر ذخیره ندارد گفت: مگر تقصیر من است، این سؤال را از کادر فنی بپرسید.

رحمتی:با زحمات دکتر‌نوروزی مصدومیتم برطرف‌شد
 مهدی رحمتی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل شهرداری یاسوج گفت: بازی با تیم‌هایی که در دسته یک حضور دارند سخت تر است چون شرایطشان فرق می‌کند. در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم اما خدا را شکر که توانستیم ببریم و به فینال برسیم.
وی در خصوص جدایی فرهاد مجیدی گفت: مجیدی بازیکن بزرگ و معرف حضور همه است. نبودش شاید ما را اذیت کند اما سایر بازیکنان استقلال هم پتانسیل خوبی دارند و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا جای خالی او احساس نشود.

رحمتی در مورد تیم شهرداری یاسوج و اینکه پتانسیل لیگ برتری شدن را دارد یا خیر گفت: آنها تیم خوبی بودند و بازیکنانشان تلاش زیادی کردند و فکر می‌کنم پتانسیل لیگ برتری شدن را دارند.
دروازه‌بان استقلال درباره اینکه گفته می‌شود در صورت فشار به کمرش با مصدومیت جدی رو به رو می‌شود عنوان کرد: مگر می‌شود بازیکن مصدوم نشود. هیچ کس به من زنگ نزده تا شرایطم را بپرسد. برخی روزنامه‌ها به جای زنگ زدن به خودم تخیلات ذهنی خود را می‌نویسند. من گرفتگی عضلانی در ناحیه کمر داشتم که با زحمات دکتر نوروزی و خانم محمدی توانستم این مشکل را حل کنم.
رحمتی در واکنش به این مسئله که اگر او مصدوم شود استقلال گلر ذخیره ندارد گفت: فصل تمام شد و ما باید به فکر فصل بعد باشیم اما هنوز این سؤال از من پرسیده می‌شود. مگر تقصیر من است که از من می‌پرسید. این سؤال را از کادر فنی بپرسید. باشگاه برود گلر بیاورد. من چه کاره هستم؟

رحمتی در پایان در جواب این پرسش که آیا مشکل مالی دارد یا خیر گفت: فعلا مشکل مالی ندارم.

دیدگاه‌ها