کد خبر : 63513 | 09 دی 1390 ساعت 19:24 | 676 بازدید | 0 دیدگاه

جای مجیدی خالی است

مجتبی جباری: از استقلال نمی‌روم

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: قبول دارم که در جام حذفی شانس با ما یار بود.

مجتبی جباری: از استقلال نمی‌روم
 مجتبی جباری پس از پیروزی یک بر صفر برابر شهرداری یاسوج گفت: در این بازی فرصت‌های زیادی به دست آوردیم که گل نشد. شاید اگر از اولین موقعیت گلزنی‌ استفاده می‌کردیم راحت‌تر به کارمان ادامه می‌دادیم.
وی در مورد جدایی فرهاد مجیدی گفت: جای مجیدی واقعا در استقلال خالی است و امیدوارم در غیاب این بازیکن بزرگ بتوانیم جام قهرمانی را به هواداران تقدیم کنیم. تمام تلاش ما این است در جام حذفی قهرمان شویم. برای رسیدن به هدفمان یک بازی سخت در پیش داریم و اگر قهرمان شویم کار بزرگی انجام داده‌ایم.

کاپیتان استقلال در مورد اینکه قبول دارد شانس با استقلال در جام حذفی یار بوده گفت: قبول دارم شانس با ما یار بوده است اما بازی با پرسپولیس که یک مسابقه سنگین بود را پشت سر گذاشتیم. شهرداری یاسوج تیم بزرگی است که دو تیم لیگ برتری یعنی فولاد و تراکتورسازی را حذف کرده بنابراین نمی‌‌توان گفت صددرصد شانسی به فینال رسیده‌ایم.
جباری در مورد اینکه چقدر استقلال شانس قهرمانی در جام حذفی دارد گفت: راه سختی را طی کرده‌ایم و هدفمان این است که قهرمان جام حذفی شویم و تکلیف جام حذفی را زودتر مشخص کنیم. بازیکنان فشار زیادی را تحمل کردند.
وی در مورد استقبال کم تماشاگران استقلال عنوان کرد: من هم انتظار داشتم هواداران بیشتری به ورزشگاه می‌آمدند زیرا اگر هواداران بیشتر به ورزشگاه بیایند استقلال راحت‌تر بازی می کند.
کاپیتان استقلال در مورد پیشنهاد العین و جدایی خود از این تیم گفت: این مسئله صحت ندارد و من خبر جدایی‌ام از استقلال را تکذیب می‌کنم. این فصل در خدمت استقلال هستم.

دیدگاه‌ها