کد خبر : 63514 | 09 دی 1390 ساعت 19:33 | 847 بازدید | 0 دیدگاه

عمران‌زاده:پرسپولیس بدشانس‌بود که‌حریف‌ما شد

بازیکن استقلال گفت: در تمرین آنقدر شوت‌هایم به در و دیوار خورد تا کادر فنی گفت دیگر شوت نزن.

عمران‌زاده:پرسپولیس بدشانس‌بود که‌حریف‌ما شد
 حنیف عمران زاده پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر شهرداری یاسوج در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوب بازی کردیم اما مانند دیدار با نفت آبادان توپ‌هایمان گل نمی‌شد و خدا را شکر که ما یک گل زدیم و پیروز شدیم.
وی در مورد اینکه او به رنگ قرمز حساسیت دارد گفت: این حرف‌ها اصلا درست نیست. من برای قرمزها احترام خاصی قائل هستم و پرسپولیس هم از بدشانسی‌اش بود که حریف ما شد و حذف شد.

عمران‌زاده در مورد جدایی مجیدی از استقلال گفت: او به دلیل مشکلات خانوادگی از تیم ما جدا شد. من برایش احترام زیادی قائلم ولی به عنوان بازیکن باید به مسائل داخل زمین بپردازم.
وی در مورد گلی که زد اظهار داشت: در تمرین آنقدر شوت زدم که برخی از آنها به در و دیوار می‌خورد و بیرون می‌رفت تا کادر فنی به من گفت دیگر شوت نزن و خوشحالم که امروز در بازی رسمی یکی از آن شوت‌هایم گل شد.
عمران زاده در مورد اخراجش از سوی فتح‌الله‌زاده در تمرین استقلال گفت: من به فتح‌الله‌زاده گفتم مصدوم هستم و در آن روز نمی‌توانستم تمرین کنم. به ایشان گفتم حاضرم فصل آینده هم قرارداد سفید با باشگاه امضا کنم.
وی در مورد اینکه از قول او نقل‌ قول‌های دیگر مطرح شده است گفت: من نمی‌دانم یک روزنامه خاص دنبال چه چیزی می‌گردد آنها حتی از قول من اسم واعظ آشتیانی را آورده‌اند در حالی که من بخشی از فوتبالم را هم مدیون واعظ هستم.

دیدگاه‌ها