کد خبر : 63555 | 10 دی 1390 ساعت 09:35 | 839 بازدید | 0 دیدگاه

با وجود رایزنی بایرلورکوزن با گلزن بلغاری

فرگوسن: برباتف فروشی نیست

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد شایعه‌های رواج یافته در مورد خروج مهاجم بلغاری‌ از این تیم را تکذیب کرد و گفت: برباتف فروشی نیست.

فرگوسن: برباتف فروشی نیست

     به نقل از یورونیوز، چند روز پس از آن‌که در مورد خروج دیمیتار برباتف از اولدترافورد در رسانه‌های جهان اخباری گسترده منعکس شد، سرآلکس فرگوسن واکنش نشان داد. وی که مسئول نقل و انتقالات تیم نیز به‌شمار می‌رود و امروز ۷۰ سالگی‌اش را جشن می گیرد، اظهار داشت: بر مبنای تبصره‌ای که در قرارداد برباتف گنجانده شده، قرارداد این بازیکن را تمدید خواهیم کرد.
 
این مقام افزود: فکر می‌کنم در ماه مارس پس از رایزنی‌های که انجام خواهد شد، همکاری فی مابین بازهم ادامه خواهد یافت. به این ترتیب او را حفظ کرده و نخواهیم فروخت.
 
مربی یک ربع قرن اخیر یونایتدی‌ها با این جملات شایعه‌های رواج یافته مبنی بر عدم تمایل باشگاه انگلیسی برای تمدید قرارداد گلزن اسبق بایرلورکوزن و تاتنهام و در نتیجه خروج وی در تابستان پس از اتمام قرارداد کنونی‌اش را تکذیب کرد.
 
از طرفی اظهارات فوق در حالی عنوان شد که بایرلورکوزن به عنوان کارفرمای سابق مذاکراتی را با برباتف برای همکاری مجدد انجام داده است.
 
با توجه به صحبت‌های فرگی باید دید آیا گلزن اسبق تیم ملی بلغارستان حاضر خواهد شد به عنوان مهاجمی تقریبا همیشه ذخیره در اولدترافورد به کار ادامه دهد.
 
این ستاره در سال ۲۰۰۸ در ازای رقمی بالغ بر ۳۸ میلیون یورو از تاتنهام رهسپار من‌یونایتد شد. در این تیم در ۱۴۲ بازی موفق به زدن ۵۳ گل نیز شد. ضمن آن‌که عنوان بهترین گلزن لیگ برتر در سال ۲۰۱۱ را به خود اختصاص داد.

 

دیدگاه‌ها