کد خبر : 63561 | 10 دی 1390 ساعت 10:13 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام اسامی نهایی بازیكنان تیم ملی نوجوانان

علی دوستی مهر سرمربی تیم ملی نوجوانان 24 بازیکن را برای شرکت در تورنمنت ابوظبی انتخاب کرد.

اعلام اسامی نهایی بازیكنان تیم ملی نوجوانان

   به گزارش سايت رسمي فدراسيون فوتبال، سرمربي تيم ملي نوجوانان اسامی 24 بازیکن نهایی و انتخاب شده برای حضور در تورنمنت ابوظبی را اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه مراحل آماده سازی تیم ملی نوجوانان از آغاز کار تاکنون در حال پیگیری است و با توجه به بازیکنانی که از نه ماه پیش استعدادیابی شده اند و همین طور عملکرد بازیکنان در رقابت های مقدماتی آسیا در دهوک عراق گروهی از بهترین بازیکنان ایران در رده سنی نوجوانان در اختیار داریم و امیدواریم که بتوانیم با این نوجوانان و با توجه به میزبانی تهران در مرحله نهایی به جام جهانی نوجوانان صعود کنیم و بار دیگر قهرمانی را تکرار کنیم. به هر جهت ما در تهران ميزبان رقابتهاي مرحله نهايي قهرماني آسيا و مقدماتي جام جهاني هستيم و اين مي تواند راه ما را براي صعود به جام جهاني هموار کند چرا که در حضور تماشاگران ايراني بازي مي کنيم و مي توانيم ازامتياز ميزباني و حضور هواداران ملي نهايت استفاده را ببريم.

وی ادامه داد: تورنمنت ابوظبی که از از 12 تا 18 دي ماه برگزار می شود ، فرصت خوبی برای محک زدن بازیکنان تیم ملی نوجوانان است . البته ما طوري برنامه ريزي کرده ايم تا بازيکنان از سه روز پيش از آغاز تورنمنت در اردو باشند و پيش از سفر به امارات در تهران هم تمرين کنيم و به همين دلیل از دیروز وارد اردو شده ایم.

دوستي مهر ادامه داد: همانطور که قبلا هم گفته ام تيم ژاپن حريف اصلي ما در اين تورنمنت است و با توجه به قدرت فوتبال ژاپن، مصاف با اين تيم مي تواند محک مناسبي براي شناخت ترکيب اصلي تيم ملي نوجوانان داشته باشد.البته ما امارات و قطر را هم دست کم نخواهيم گرفت.اين دو تيم هم براي اعاده حيثيت در تورنمنت ابوظبي شرکت خواهند کرد چرا که در رقابتهاي دور مقدماتي نوجوانان آسيا نتوانستند به مرحله بعد صعود کنند. هر چند که قطر همگروه ما بود و به عنوان تیم سوم گروه انتخاب شد و یکی از مدعیان صعود بود و اصلا تیم ضعیفی نیست.

وي در پايان گفت: از اهالی جامعه بزرگ فوتبال کشور اعم از مربیان ، مدیران ، بازیکنان ، اصحاب محترم رسانه ها و کلیه زحمتکشان فوتبال که در مراسم ختم مادر اینجانب شرکت و به انحای مختلف با من همدردی کرده اند، تشکر می کنم.

اسامی بازیکنان اعزامی به ابوظبی به شرح زیر است:

مهدي صدقيان ، علي نوري ، امير نصر آزاداني ، محمد رضا بازاج ، محمد  بائوج ، ميلاد داعي ، مجتبي مقتدايي ، علي هزامي ، ايمان عبيدي پور ، کميل حق زاده ، محمد فرزادي ، ساسان جافري ، عرفان وجداني ، محمد ياسيني ، رضا کرملا چعب، سيد محمد خرم الحسيني ، سيد سجاد سيد، علي ريگي ، سعيد عزت اللهي ، صادق محرمي ، سيد مجيد حسيني ، اميد نورافکن ، علي شجاعي ، محمد سمندري


 

دیدگاه‌ها