کد خبر : 63568 | 10 دی 1390 ساعت 10:51 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

نقل قول‌های برتر سال 2011

دنیای فوتبال پر از حرف و حدیث، پر از مصاحبه‌ی‌های نیش و کنایه‌ و البته هر از چندگاهی مظهر تجلی حرکات انسان دوستانه‌ است.

نقل قول‌های برتر سال 2011

      سال 2011 با تمام اتفاق‌هاي خوب و بد و لحظات شيرين و تلخ در نقاط مختلف جهان سپري شد و در پايان تنها جملاتي به يادگار ماند که نقل قول‌هاي به يادماندني سال 2011 را رقم زد. در ادامه جملات خاص اهالي فوتبال آمده است.


*ماريو بالوتلي

سيليو برلوسکوني اخيرا در مصاحبه‌اش گفته که کاسانو بااستعدادترين فوتباليست ايتاليايي است. به نظر من يا معني مستعد را نمي‌داند يا اسم من به گوشش نخورده است.


*مائوريزيو زامپياني، رئيس باشگاه پالرمو

اودينزه به خوبي با سيستم 2-5-3 بازي مي‌کند. من هم به مربي تيم‌مان گفتم که از همين آرايش استفاده کند. اما به من گفته شد که آدم احمقي هستم. گاهي اوقات با مربيان اصلا نمي‌شود حرف زد. آنها فکر مي‌کنند فوتبال را خودشان اختراع کرده‌اند.


*رونالدو، ستاره‌ي پيشين تيم ملي برزيل

به باشگاه رئال مادريد به دليل تقدير از آبيدال تبريک مي‌گويم. در فوتبال هميشه ارتباط باشگاه‌ها با هم از نوع رقابت نيست.


*لئوناردو

اگر من رئيس باشگاه ميلان بودم، تا الان چند بار خودم را بر کنار کرده بودم!


*پله

هيچ کس به افتخارات من دست نيافته است. من در 17 سالگي قهرمان جهان شدم و سه بار اين افتخار را تجربه کردم. توانستم 1208 گل به ثمر برسانم. به اين دليل است که مي‌گويم پله بهترين بازيکن تاريخ فوتبال جهان است.


*فرانچسکو توتي

پادشاه رم نمرده است. زنده و حالش خوب است.


*اوساين بولت، سريعترين مرد جهان و قهرمان دوي 100 و 200 متر جهان و المپيک

واقعا مي‌خواهم بعد از دوران بازنشستگي‌ام فوتباليست شوم. هميشه بازي‌هاي فوتبال را مي‌بينم و احساس مي‌کنم که مي‌توانم بازيکن خوبي باشم. واقعا به اين مساله فکر مي‌کنم و حتي به نظر خودم اين توانايي را دارم که در تيم منچستريونايتد بازي کنم! هم سريع هستم و هم توانايي فني‌ام بالاست.


*پله

مارادونا؟ فکر کنم او براي ثابت کردن خودش گل‌هايي که از روي نيمکت به ثمر رسانده را هم شمرده است!


*لورن بلان

اين که يک مربي بازيکنان فوق ستاره و مستعد را در اختيار داشته باشد، نمي‌تواند مدعي شود که بهترين تيم را در اختيار دارد که اگر اين‌گونه بود، برزيل به جاي 5 بار بايد ده بار قهرمان جام جهاني مي‌شد.


*آنتونيو کاماچو

يک ميليارد و 300 ميليون نفر در اين کشور [چين] زندگي مي‌کنند. پس حتما فوتباليست‌هاي خوبش بايد يک جايي باشند! تلاشم اين است که بگردم و آنها را پيدا کنم!


*گوارديولا

ژاوي در اوقات بيکاري به جمع‌آوري قارچ مشغول است، به همين دليل نمي‌تواند پسر بدي باشد.


*ژوزه مورينيو

بازيکنان رئال مادريد خودشان را نماد فوتبال مي‌دانند و من را هم نماد مربي فوتبال مي‌دانند به همين دليل در رختکن با هم هيچ مشکلي نداريم!


*آندرس اينيستا

من به قصد اين که بهترين فوتباليست جهان شوم، فوتبال بازي نمي‌کنم و واقعا اهميت نمي‌دهم که بهترين هستم يا نه. فوتبال بازي مي‌کنم چون فوتبال را دوست دارم، چون در بهترين تيم فوتبال جهان بازي مي‌کنم. قهرماني من را خوشحال مي‌کند. نمي‌خواهم هيچ چيز را به هيچ کس ثابت کنم. انگيزه‌ام از فوتبال بازي کردن چيز ديگري است: شاد بودن.


*زلاتان ابراهيموويچ

گوارديولا دائما هواي مسي را داشت و به خودش زحمت نمي‌داد به من هم نگاهي کند. يک بار به او گفتم من مثل ماشين فراري هستم ولي تو در حد يک فيات از من سواري مي‌گيري.


*وين روني

واقعا برايم مهم نيست که در چه پستي بازي مي‌کنم. فقط دوست دارم در زمين باشم و بازي کنم و جايش برايم مهم نيست. البته ديگر دفاع راست بازي نمي‌کنم!


*پپ گوارديولا

فلسفه و ديدگاه من اين است که قبل از اين که مشکلي بروز کند، قطعا راه‌حل آن قبلا مشخص شده است. منظورم اين است که قبل از اين که مشکلي به وجود بيايد مي‌توان دنبال راه‌حل آن گشت. اين کاري است که ما هر روز انجام مي‌دهيم.

 
 

دیدگاه‌ها