کد خبر : 63581 | 10 دی 1390 ساعت 12:01 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

بلاتکلیفی در تیم فوتبال تربیت یزد

پس از برگی‌زر، مدیرعامل باشگاه تربیت یزد هم از سمت خود کناره‌گیری کرد.

بلاتکلیفی در تیم فوتبال تربیت یزد

   به گزارش خبرگزاری فارس، هادی برگی‌زر پیش از بازی تیم‌های ماشین‌سازی‌ تبریز و تربیت یزد اعلام کرده بود برای آخرین بار روی نیمکت یزدی‌ها خواهد نشست و پس از مسابقه هم با باشگاه تسویه کرد و از این تیم جدا شد.

پس از جدایی سرمربی یزدی‌ها خبر استعفای کامران قربانی، مدیرعامل باشگاه هم به گوش می‌رسد. به گفته علی محمد قادریان، سرپرست تیم فوتبال تربیت یزد وی دلیل استعفایش را مشکلات مالی اعلام کرده است.

قادریان با بیان اینکه پس از بازی با ماشین‌سازی تمرینات را به مدت ۵ روز تعطیل کردیم ادامه داد: قربانی با حضور در تمرینات استعفایش را به بازیکنان اعلام کرد که این موضوع جای تعجب داشت. هیئت مدیره باشگاه اعلام کرده هنوز با استعفای قربانی موافقت نکرده‌ایم.

سرپرست تیم تربیت یزد با اشاره به بدهی 15 میلیارد ریالی باشگاه تربیت خاطرنشان کرد: قربانی گفته اگر پول پرداخت شود و مشکلات مالی حل شود برخواهم گشت و به فعالیتم ادامه خواهم داد.

وی افزود: یک شرکت تولیدی در تهران وجود دارد که مدیرش یزدی است و قرار شده در نیم فصل تیم را در اختیار بگیرد و تنها هزینه‌های این فصل تیم را پرداخت کند، اما تیم با ساختار جدید اداره شود، یعنی مربی را خودشان بیاورند.

سرپرست تیم فوتبال تربیت یزد گفت: چند بازیکن تیم هم می‌خواهند از تیم جدا شوند و از جمله آنها می‌توان جواد رحیمی، علی حداد، ضیا نیک‌نفس اشاره کرد.

وی در پاسخ به این سوال که با این شرایط همه تیم را ترک کرده‌اند، چه تصمیمی اتخاذ خواهید کرد، اظهار داشت: تیم در بلاتکلیفی به سر می‌برد و نمی‌توان آینده را پیش‌بینی کرد. با این شرایط و بحران مالی کار کردن و تصمیم‌گیری بسیار سخت است.

قادریان درمورد گزینه‌های سرمربیگری تربیت تصریح کرد: باشگاه می‌گوید که با کسی صحبت نکرده، اما احمد سنجری و فرشاد پیوس مذاکراتی با مسئولان داشته‌‌اند، البته ممکن است این مذاکرات از طرف آن شرکت تهرانی که قرار شده تیم‌مان را در نیم فصل در اختیار بگیرد، انجام شده باشد.

تیم تربیت یزد در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول ایران موفق شد در تبریز با حساب ۲ بر یک از سد میزبان خود ماشین‌سازی عبور کند.
یزدی‌ها با کسب 17 امتیاز در مکان هشتم جدول‌ رده‌‌بندی قرار دارند.

 

دیدگاه‌ها