کد خبر : 63582 | 10 دی 1390 ساعت 12:04 | 753 بازدید | 0 دیدگاه

عابدینی:

جای بازیکنان بزرگ مثل مهدوی‌کیا پر نمی‌شود

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: رویانیان به من گفت دنیزلی در مورد مهدوی‌کیا عجله کرده بود.

جای بازیکنان بزرگ مثل مهدوی‌کیا پر نمی‌شود

   امیر عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که برای سرمربیگری داماش چه برنامه‌ای دارد اظهار داشت: امروز با مهدی تارتار جلسه‌ای دارم و بعید می‌دانم در این جلسه مشکلی برای سرمربیگری تارتار، بین ما پیش آید.

وی درباره اینکه در مصاحبه‌ای عنوان کرده اگر مشکلات مالی حل نشود مدیرعاملی را واگذار می‌کند گفت: به ابراهیم قاسم‌پور گفتم اگر تا یک ماه دیگر مشکلات مالی حل نشود با هم می‌رویم و قاعدتا هم همین طور است. اگر تا یکی دو ماه دیگر مشکلات مالی حل نشود باید جمع کنیم و برویم. با این حال ما با امید زنده‌ایم و امیدواریم مشکلات حل شود.

عابدینی در خصوص پیوستن مهدی مهدوی کیا به پرسپولیس تصریح کرد: این یک بحث عاطفی است. حتما مصطفی دنیزلی مطالبی را خوانده و نظرش عوض شده است. دیشب رویانیان برای من اس ام اسی فرستاد با این مضمون که "آقا مهدی را تمام کنید، او را می‌خواهیم" من صبح با رویانیان تماس گرفتم و او گفت آیا اس ام اس من را خواندی؟ به او گفتم خواندم و چه شد که نظرتان عوض شد که او گفت دنیزلی به این نتیجه رسید که در مورد مهدوی کیا عجله کرده و اکنون او را می‌خواهد. امروز هم با بعد از جلسه با تارتار مهدوی کیا به باشگاه داماش می‌آید تا رضایتنامه‌اش را بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که چطور جای مهدوی کیا را پر می‌کند گفت: جای بازیکنان بزرگ مثل مهدوی‌کیا پر نمی‌شود اما جوان‌هایی داریم که می‌توانند در پست او بازی کنند.

مدیرعامل باشگاه داماش در خصوص اینکه آیا با ابراهیم قاسم‌پور تسویه حساب کرده یا خیر گفت: خیلی دوستانه از هم جدا شدیم و مشکلی بین ما نیست.

 مدیرعامل داماش گیلان در مورد اعتراضی که نسبت به رای‌گیری در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در مورد اصلاح اساسنامه داشت گفت: به سه دلیل این رای گیری مخدوش بود. اول اینکه برای اصلاح اساسنامه ۱۰ نفر باید صورتجلسه را امضا می‌کردند که من و فتح‌الله‌زاده امضا نکردیم. دوم اینکه رای‌گیری باید به صورت علنی می‌بود نه مخفی و سوم اینکه میزان رای آنها طبق اساسنامه ۴۶ نفر باید می‌بود که ۴۳ نفر بود. بنابراین باید آقایان قبول کنند که رای‌گیری مخدوش بوده است و یا به طور مکتوب بگویند ایناعتراض را قبول نکنند.

وی در مورد اینکه فدراسیون روی سایت خود اعلام کرد که رای‌گیری مخدوش نبوده گفت: ما هنوز بر روی حرف‌مان هستیم و آنها باید بپذیرند که رای‌گیری مخدوش بوده است.

 

دیدگاه‌ها