کد خبر : 63585 | 10 دی 1390 ساعت 12:23 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

زارع:برای یك سال و نیم با شكوری توافق كردیم

قائم مقام باشگاه پرسپولیس می‌گوید مصطفی دنیزلی پس از احساس نیاز و بررسی شرایط فنی پرسپولیس با حضور مهدی مهدوی کیا موافقت کرد.

   جمشيد زارع درباره حضور مهدي مهدوي کيا در پرسپوليس گفت: رويانيان از ابتدا به دنبال جذب مهدي مهدوي کيا بود و پس از صحبت‌هايي که روز گذشته با دنيزلي انجام داد و صحبت‌هاي من با سرمربي تيم، دنيزلي اعلام کرد که موافق جذب مهدي مهدوي کيا است.

وي در پاسخ به اين سوال که در ابتدا دنيزلي موافق حضور مهدوي کيا نبود چه شد که سرانجام او با اين انتقال موافقت کرد؟ گفت: دنيزلي پس از حضور يک هفته‌اي در ايران و بررسي شرايط، خواست هواداران، کيفيت فني مهدوي کيا و شخصيت بزرگش با حضور او در پرسپوليس موافقت کرد. به هر حال مهدوي‌کيا بازيکن بزرگي است و زحمات زيادي براي فوتبال ايران و پرسپوليس کشيده است و مي خواهد با پيراهن پرسپوليس از فوتبال خداحافظي کند، به همين خاطر مجموعه اين شرايط دست به دست هم داد تا مهدوي کيا به پرسپوليس باز گردد.

وي درباره کاپيتاني پرسپوليس هم گفت: براي کادر مديريتي ـ فني و بازيکنان پرسپوليس مهم موفقيت تيم است و مسايلي نظير بازوبند کاپيتاني جزو حواشي است. در پرسپوليس همه به موفقيت فکر مي‌کنند. ما وظيفه داريم شرايط را براي دنيزلي فراهم کنيم تا با وفاق و همدلي که به وجود آمده روزهاي خوشي را براي هواداران رقم بزنيم. با اين حال از نظر ما علي کريمي همچنان کاپيتان پرسپوليس است، مگر آن که خودش تصميم ديگري بگيرد.

زارع با تاکيد بر منتفي شدن حضور محمدرضا خلعتبري در پرسپوليس گفت: از نظر ما ديگر حضور خلعتبري در پرسپوليس شدني نيست. با اين حال امروز مذاکرات نهايي را درباره مهرداد پولادي انجام خواهيم داد و وضعيت او مشخص خواهد شد.

وي درباره جانشين عليرضا حقيقي در صورت جدايي اين بازيکن از پرسپوليس گفت: در حال مذاکره با يکي، دو دروازه‌بان هستيم و امروز و فردا گزينه‌اي که مورد نظر دنيزلي باشد را جذب خواهيم کرد.

زارع که امروز به همراه مصطفي دنيزلي در هيات فوتبال تهران حاضر شده بود درباره ثبت قرارداد سرمربي جديد پرسپوليس گفت: پس از رفع مشکلي که از قبل به وجود آمده بود، امروز بنده با دنيزلي به هيات فوتبال رفتم تا قرارداد سرمربي تيم منعقد شود که خوشبختانه اين اتفاق افتاد تا يکي ديگر از نگراني‌هاي هواداران پرسپوليس هم مرتفع شود.

او در پايان از توافق با هادي شکوري خبر داد و گفت: با شکوري به توافق رسيديم و او براي يک و نيم سال پيراهن پرسپوليس را بر تن خواهد کرد.

 
 

دیدگاه‌ها