کد خبر : 63587 | 10 دی 1390 ساعت 12:36 | 838 بازدید | 0 دیدگاه

تارتار از احتمال پذیرفتن هدایت تیم داماش خبر داد

سرمربی پیشین تیم فوتبال راه‌آهن از احتمال پذیرفتن هدایت تیم داماش خبر داد.

تارتار از احتمال پذیرفتن هدایت تیم داماش خبر داد

   مهدي تارتار با بيان اين که امروز (شنبه) با امير عابديني قرار ملاقات دارد، اظهار کرد: باشگاه داماش از من خواسته است که هدايت تيم فوتبال اين باشگاه را بپذيرم، اما من پس از پايان جلسه امروز با آقاي عابديني تصميم نهايي را مي گيرم. هر دو طرف خواسته‌هايي دارند که در صورت توافق، مشکلي براي در اختيار گرفتن هدايت داماش ندارم.

وي درباره مشکلات مالي باشگاه داماش که يکي از دلايل اصلي استعفاي ابراهيم قاسمپور هم بود گفت: با شناختي که از عابديني و توان مديريتي او دارم، فکر مي‌کنم مشکلات مالي به تدريج حل شوند.

عابديني پس از کناره‌گيري قاسمپور گفته بود که سرمربي آينده داماش بايد با فداکاري به داماش بيايد. تارتار در اين رابطه گفت: به نظر من فداکاري بايد با موفقيت توام باشد. به هر حال بايد همه چيز را بررسي کنيم و به گونه‌اي تصميم بگيريم که موفقيت‌ها و نتايج خوب داماش که به همراه قاسمپور به دست آمده بود، ادامه پيدا کنند.

سرمربي پيشين تيم فوتبال راه‌آهن همچنين با بيان اين که شناخت خوبي از داماش دارد، افزود: چند بازي پاياني نيم فصل اول داماش را ديده‌ام و بازي تدارکاتي جمعه اين تيم را نيز ديدم. اکنون زمان براي برگزاري اردو کافي نيست، اما به نظر من چند بازيکن جديد بايد براي تقويت تيم جذب شوند.

 
 

دیدگاه‌ها