کد خبر : 63599 | 10 دی 1390 ساعت 14:10 | 778 بازدید | 0 دیدگاه

چمن استادیوم یادگارامام (ره) تبریز ترمیم می شود

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی به همراه رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز و مدیر استادیوم از چمن استادیوم 70 هزار نفری یادگار امام (ره) و استخر قهرمانی مجموعه تبریز بازدید کرد.

چمن استادیوم یادگارامام (ره) تبریز ترمیم می شود

   سيد محمد شروين اسبقيان در اين بازديد با مدير پروژه و پيمانکار چمن استاديوم ديدار کرد و دستورات لازم را براي تسريع در اجراي ترميم چمن استاديوم يادگار امام (ره) تبريز صادر کرد.

اسبقيان در بازديد از اين مجموعه ورزشي گفت: با حمايت هميشگي دکتر احمد عليرضا بيگي استاندار آذربايجان شرقي، سردار فرماندهي نيروي انتظامي و محمود چمني فرماندار تبريز بازيهاي ليگ دسته يک فوتبال از يادگار امام (ره) تبريز به استاديوم تختي انتقال يافت که جاي تشکر و قدرداني دارد و اين حمايت موجب شد تا فشار زياد بر چمن استاديوم يادگار امام (ره) کاهش يابد و تيمهاي ليگ برتري تراکتورسازي و شهرداري تبريز در زمين مناسب ميزبان رقباي خود باشند.


وي افزود : همواره حمايت از تيم‌هاي فوتبال تراکتورسازي و شهرداري تبريز در ليگ برتر و ماشين سازي و گسترش فولاد در ليگ دسته يک در سرلوحه مسئوليت مديران ارشد و اداره ورزش و جوانان بوده و براي حمايت از آنان از هيچ تلاشي فروگذار نبوده و نيستند.


مدير کل ورزش و جوانان آذربايجان شرقي در خصوص چمن استاديوم يادگار امام (ره) تبريز گفت: چمن زمين فوتبال استاديوم 70 هزار نفري يادگار امام (ره) تبريز به جهت برگزاري رقابتهاي ليگ برتر و دسته يک هر هفته شاهد برگزاري دو رقابت فشرده بوده و تمرينات تيم‌ها نيز از سوي ديگر از کيفيت چمن در فصل سرد سال کاسته بود که با انتقال بازيهاي ليگ دسته يک و تمرينات تيمها ترميمات لازم در حال اجراست و براي بازيهاي آتي ليگ برتر تيمهاي تراکتورسازي و شهرداري تبريز در زمين مساعد بازي خواهند کرد.

 
 

دیدگاه‌ها