کد خبر : 63600 | 10 دی 1390 ساعت 14:13 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

شمس درآستانه عقدقرارداد باتیم فوتسال لهستان

حسین شمس مدرس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) و سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران در آستانه عقد با تیم ملی فوتسال لهستان قرار دارد.

شمس درآستانه عقدقرارداد باتیم فوتسال لهستان

       این مربی با تایید خبر فوق افزود:توافقات اولیه با فدراسیون فوتبال لهستان برای عقد قرارداد با تیم ملی فوتسال این کشور انجام شده است.

وی با بیان اینکه تیم ملی فوتسال لهستان اسفندماه امسال برای برگزاری چند دیدار دوستانه به جزیره کیش سفر خواهد کرد، گفت : در حاشیه دیدارهای دوستانه این تیم، مذاکرات نهایی برای عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال لهستان انجام می شود.

شمس درباره وضعیت تیم ملی فوتسال لهستان در قاره اروپا اظهارداشت:این تیم جزو تیم های درجه دوم این قاره است به طوریکه تیم لهستان ماه جاری میلادی نتوانست جواز حضور در مرحله پایانی جام ملت های اروپا را به دست آورد.

مدرس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) افزود : در صورت توافق با مسئولان فدراسیون فوتبال لهستان، این تیم را آماده حضور در مرحله انتخابی رقابت های فوتسال جام جهانی 2012 میلادی خواهم کرد.

وی درباره عملکرد تیم ملی فوتسال ایران در سال 2011 میلادی نیز گفت: با توجه به اینکه ملی پوشان کشورمان امسال در هیچ رقابت رسمی شرکت نکردند، نمی توان ارزیابی دقیقی از عملکرد این تیم داشت.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد : البته نتایج این تیم در دیدارهای دوستانه در حد انتظار نبود که امیدوارم ملی پوشان بتوانند در سال 2012 در پیکارهای رسمی و دوستانه عملکرد مطلوبی را از خود به نمایش بگذارند.

 

دیدگاه‌ها