کد خبر : 63604 | 10 دی 1390 ساعت 14:46 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

پژمان نوری: با پرسپولیسی‌ها حرفی نزدم

هافبک تیم فوتبال الامارات گفت: در حال حاضر به دنبال این هستم که ملوان برگردم و به تیم شهرم کمک کنم.

پژمان نوری: با پرسپولیسی‌ها حرفی نزدم

    پژمان نوری در گفتگویی، در خصوص اتفاقاتی که برایش در فوتبال امارات افتاده و احتمال بازگشتش به ایران صحبت کرد.

* از آخرین وضعیتت بگو.

خدا را شکر مصدومیتم خوب شده و در حال تمرین کردن با تیم هستم.

* شنیدیم سفری به ایران داشتی؟

۵ روز به ایران آمدم و زیرنظر دکتر نوروزی برای رفع مصدومیتم اقدام کردم و خوشبختانه به شرایط ایده‌آل رسیدم و به امارات برگشتم. خوشبختانه این مصدومیت از من دور شده است.

* حرف و حدیث درباره تو در ایران زیاد است، در امارات می‌مانی و یا به ایران می‌آیی.

خودم دوست دارم در نیم فصل دوم به ایران بیایم و در تیمی که در قلب من جا دارد، یعنی ملوان بازی کنم. وقتی که با امارات آمدم در ذهنم بود که باید به ملوان کمک کنم چون من همیشه خودم را مدیون این تیم و هوادارانش می‌دانم.

* پس چرا منتظر هستی؟

منتظر این هستم تا ببینم اماراتی‌ها چه کار می‌کنند. از 2 یا ۳ روز دیگر نقل و انتقالات شروع می‌شود و من الاماراتی‌ها را تحت فشار گذاشتم رضایت‌نامه‌ام را بدهند تا بتوانم به ملوان برگردم. صحبت‌های خوبی داشتم و امیدوارم به مشکلی برنخوریم.

* اما آنها ساده رضایت‌نامه تو را نمی‌دهند، خودت هم این را می‌دانی؟

بله، اما من پولی از این‌ها نگرفتم که بخواهند در ازای رفتنم پول بگیرند. می‌خواهم به ملوان برگردم و به شهر خودم آنقدر خدمت کنم تا مردم انزلی یک ثانیه هم از عملکرد ملوان ناراحت نباشند. دوست دارم به ملوان برگردم تا این تیم را در رده‌های خوب جدول ببینم و تجربه‌ام را به جوانان جویای نام و با استعداد تزریق کنم.

* خبرهایی هم مبنی بر پیوستنت به استقلال و پرسپولیس بود.

هیچ اطلاعی از حضورم در استقلال و پرسپولیس ندارم اما باشگاه الامارات با من درباره رفتن به استقلال با من حرف زد. شاید این موضوع درست نباشد ولی این حرف باشگاه است. قرار بود من به استقلال بروم و فرهاد به الامارات بیاید اما مثل اینکه مجیدی دوست نداشت این کار را کند و من هم دوست نداشتم به استقلال بروم. شاید هم برخی از مدیران استقلال این موضوع را ندانند اما باشگاه الامارات این موضوع را با من در میان گذاشت.

* و اما پرسپولیس؟

با پرسپولیسی‌ها حرفی نزدم. من الان فقط می‌خواهم رضایت‌نامه‌ام را بگیرم و همه چیز بستگی به نظر مسئولان الامارات دارد. باز هم می‌گویم دوست دارم به خانه خودم و فقط به عشق هواداران و پیراهن سفید ملوان به انزلی برگردم.

* با رفتن تو شیرازه ملوان به هم ریخت.

من نمی‌دانستم اگر روزی از ملوان بروم این تیم را در رده ۱۷ جدول می‌بینم. در نیم فصل اول بازی‌های ملوان را دنبال می‌کردم. این تیم بدشانسی آورد. ملوان جوانانی دارد که کمی کم‌ تجربه هستند اما استعدادهای بسیار بالایی دارند. شما می‌بینید ملوان در صادرکردن بازیکن به تیم‌های دیگر خیلی خوب عمل کرده پس معلوم است انزلی پتانسیل کمک به فوتبال ایران را دارد. انشاءالله در نیم فصل دوم ملوان بتواند در جدول لیگ برتر بالا بیاید.

* ‌با حضور نوری؟

بله، خیلی دوست دارم در نیم فصل دوم در وسط زمین برای ملوان بدوم تا بدشانسی‌های امارات را جبران کنم. انشاءالله در نیم فصل دوم ملوان باید کاری کند که ابتدا سقوط نکند و سپس در سال بعد به یک تیم خوب، با تجربه و قوی تبدیل شود. انشاءالله بازیکنانی که در این تیم توپ زده‌اند اما الان در انزلی نیستند برمی‌گردند و ملوان را محکم می‌سازند. ما جوانانی داریم که فقط کمی بی‌تجربه هستند ولی این صورت شعور فوتبالی آنها بالاست.

* ‌از تجربه خودت در امارات بگو. پشیمان نیستی؟

تجربه خوبی بود اما مصدومیت باعث شد نتوانستم آنطوری که باید و شاید کار کنم. من آمده بودم تا در امارات یک سال موفق را داشته باشم اما مصدومیت این اجازه را نداد. در فوتبالی که می‌توانستم درخشان ظاهر شوم دچار بدشانسی شدم اما شاید خواست خدا بود و قسمت من این بود. می‌خواهم به فوتبال خودمان که سطح بالاتری دارد برگردم و دوباره پیراهن تیم ملی را بر تن کنم چون هدف من حضور در تیم ملی و جام جهانی است.

* درباره حضور دنیزلی در پرسپولیس چه نظری داری؟

دنیزلی می‌تواند پرسپولیس را نجات دهد. من با او کار کردم. دنیزلی کار خود را کاملا بلد است و مطمئن باشید از این به بعد فوتبال خوب و زیبا از این تیم خواهید دید. دنیزلی مربی‌ای است که مزد زحمات بازیکن را به او می‌دهد و قدرت تاکتیکی خوبی دارد. من به مسئولان باشگاه پرسپولیس بابت حضور او در این تیم تبریک می‌گویم.

* پس چرا دوست نداری با دنیزلی کار کنی؟

من نگفتم دوست ندارم، اما اکنون شرایط آن نیست. الان از همه چیز برای من مهم‌تر کمک به ملوان است. باور کنید تحمل ندارم ملوان را در این رده جدول ببینم. فقط امیدوارم الاماراتی‌ها رضایت‌نامه‌ام را صادر کنند تا بتوانم به کار خودم در فوتبال ایران ادامه دهم.

* و اما سؤال آخر در شکست الامارات مقابل الجزیره بازی نکردی؟

خدارا شکر خیر، اما من با الامارات قرارداد دارم و چون از باخت بدم می‌آید هر بار این تیم می‌بازد من هم ناراحت می‌شوم به همین دلیل می‌خواهم تکلیفم را روشن کنم علی‌رغم اینکه می‌دانم الاماراتی‌ها از من ناراحت نیستند. این حرف‌هایی که می‌زنند که پای فلان قدر پول در میان است تا رضایت من صادر شود درست نیست چون من تاکنون از الامارات پولی دریافت نکرده‌ام.

 

دیدگاه‌ها