کد خبر : 63606 | 10 دی 1390 ساعت 15:05 | 977 بازدید | 0 دیدگاه

مهدوی كیا: پرسپولیس منزل آخر من است

مهدی مهدوی کیا پس از بازگشت به پرسپولیس گفت: خوشحالم که توانستم پس از 13 سال به پرسپولیس بازگردم.

مهدوی كیا: پرسپولیس منزل آخر من است

  مهدي مهدوي کيا درباره پيوستنش به پرسپوليس گفت: خوشحالم که پس از 13 سال به پرسپوليس بازگشتم. اين علاقه قلبي من بود. روز گذشته با مصطفي دنيزلي جلسه‌اي خصوصي داشتم و او من را متقاعد کرد که مي‌توانم در اين شرايط به پرسپوليس کمک کنم.

وي درباره بازگشتش به پرسپوليس و پوشيدن پيراهن اين تيم گفت: خاطرات بسيار خوبي از پرسپوليس دارم. جواني‌ام را در اين تيم گذراندم. دوست دارم حالا که باتجربه شده‌ام با تجربه‌ام به پرسپوليس کمک کنم. مي‌خواهم در نيم فصل دوم به اعتمادي که به من شده است جواب دهم. حقيقت اين است که به خاطر هواداران به پرسپوليس برگشتم.

وي در پاسخ به اين سوال که شما با پيراهن 17 از پرسپوليس رفتيد، آيا دوست داريد اين پيراهن خاطره‌انگيز را دوباره به تن کنيد؟ گفت: براي من هيچ وقت اين چيزها مهم نبوده است، ضمن اينکه الان وسط فصل است.

مهدوي کيا در پاسخ به اين سوال که آيا امسال با پيراهن پرسپوليس خداحافظي مي‌کنيد؟ گفت: در بازيگري، پرسپوليس منزل آخر من است، در صحبتي هم که با دنيزلي داشتم، درباره حضورم تا پايان نيم فصل بود. هنوز قراردادي با پرسپوليس نبسته‌ام و تنها قولي که به دنيزلي داده‌ام اين بوده است که از يکشنبه در تمرين‌ها حاضر شوم.

وي در پاسخ به اين سوال که براي مهدوي کيا تيم زياد بود اما شما با اصرارتان براي حضور در پرسپوليس بار ديگر تعصب‌تان را به اين تيم نشان داديد، گفت‌: هميشه گفته‌ام داستان پرسپوليس براي من از همه تيم‌ها جداست. وقتي شما از بچگي به چيزي علاقه‌مند هستيد نمي‌توانيد آن را از دل‌تان جدا کنيد. من هم هيچ وقت نمي‌توانستم روزهاي خوشي که در پرسپوليس داشتم را از ياد ببرم. در تيمي بازيکن ثابت بودم که در آن بازيکنان بزرگي مانند عابدزاده، محرمي، شاهرودي، نامجو مطلق، ادموند بزيک و علي دايي حضور داشتند. در اين چند وقت مطالب زيادي را در رسانه‌ها خواندم که مي‌نوشتند مهدوي کيا براي حضور در پرسپوليس به آب و آتش زده است، هرچند اين مطالب مثبت بود اما براي من هواداران پرسپوليس اهميت زيادي داشتند.

وي افزود: در دو سالي که به ايران بازگشته‌ام، هرجا پرسپوليسي‌اي را مي‌ديدم از من مي‌پرسيدند چه زماني به پرسپوليس مي‌آييد و وقتي قرار شد با دنيزلي به صورت خصوصي صحبت کنم، به خودم گفتم که اگر پاسخم منفي باشد، تمام عمر شرمنده هواداران مي‌شوم. من بايد از همه دوستانم تشکر کنم. دوستان رسانه‌اي هم با مطالب‌شان از من حمايت کردند. برايم هميشه اولويت اين بوده که در آرامش بازي کنم.

وي افزود: در ابتداي فصل و با وجود آن اتفاقاتي که برايم افتاد تنها کسي که به صورت عملي و نه در حد حرف از استيلي حمايت کرد من بودم و حالا خوشحالم که به خاطر هواداران دوباره به پرسپوليس بازگشتم.

وي درباره وضعيت کنوني پرسپوليس گفت: هنوز از نزديک تيم را نديده‌ام اما پرسپوليس با برخي مصدوميت‌ها مواجه است.

يکي از اتفاقات جالب درباره مهدوي کيا رويارويي دوباره او با توماس دال سرمربي سابق هامبورگ است. دال که همبازي مهدوي کيا و هم مربي او بوده، اين روزها سرمربي الهلال عربستان، حريف پرسپوليس است. مهدوي کيا در اين باره گفت: فکر مي‌کنم که اين از اتفاقات جالب فوتبال است که ما پس از سال‌ها دوباره با هم روبه‌رو مي‌شويم و برايم شيرين است.

وي در پاسخ به اين سوال که اما دال يک فصل شما را اذيت کرد، گفت: بعد از آن فصل روزهاي خوبي را در کنار هم داشتيم. دال مربي سال بوندسليگا شد و من بهترين مدافع ليگ آلمان و روبه‌رو شدن دوباره من با دال اتفاق شيريني است.

مهدوي کيا در ادامه با تشکر از مهندس عابديني و رويانيان گفت: ماه‌هاي خوبي را در داماش پشت سر گذاشتم و با کمک بازيکنان و کادر فني نتايج خوبي کسب کرديم. هواداران واقعي داماش هم به ما لطف داشتند و با تشويق‌هايشان به ما روحيه دادند.  

دیدگاه‌ها