کد خبر : 63611 | 10 دی 1390 ساعت 15:57 | 944 بازدید | 0 دیدگاه

زارع:

مایلی‌کهن از رویانیان خواست او را سرمربی کند

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات مایلی‌کهن گفت: دیگر از طریق مصاحبه در رسانه‌ها نمی توان جلب توجه و برای خود تیم پیدا کرد.

   جمشید زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در پاسخ به اظهارات محمد مایلی‌کهن مبنی بر اینکه با آوردن دنیزلی سر رویانیان کلاه رفته است، گفت: چون درخواست سرمربیگری آقای مایلی کهن را برای پرسپولیس رد کردیم، حالا ایشان حرف های توهین آمیز و مایه تاثر به زبان می آورد ولی دیگر از طریق مصاحبه در رسانه ها نمی توان جلب توجه و برای خود تیم پیدا کرد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اظهارات آقای مایلی کهن خلاف واقع و توهین آمیز بوده و مایه تاثر و تعجب است که این فرد از گذشته خویش درس عبرت نمی گیرد. یادمان نرود همین چند ماه پیش بود که به جرم نشر اکاذیب حکم قضایی قطعی علیه ایشان صادر و وی مجبور شد برای جلب رضایت شاکی چه عجز و لابی هایی بکند.

زارع افزود: اگر چه مایلی کهن به عنوان یکی از پیشکسوتان پرسپولیس محسوب می شود اما باید جایگاه خود را بداند و به گونه ای اظهار نظر نکند که گویی باشگاه و تیم پرسپولیس ارثیه ایشان بوده و تنها متولی آن نیز ایشان است و یا اینکه باید هرگونه تغییر و انتصاب حتما باید با صلاحدید وی انجام شود.

زارع با بیان اینکه حضور رویانیان به عنوان مدیرعامل پرسپولیس در ترکیه از چند جهت به نفع این تیم تمام شد، به فارس گفت: در مذاکرات اولیه، دنیزلی رقمی را برای سرمربیگری تیم پیشنهاد کرده بود که رویانیان با حضور خود در ترکیه و ملاقات با این مربی محبوب هواداران، وی را با کم کردن رقم قابل توجهی از رقم اولیه به حضور در پرسپولیس قانع کرد. همچنین حضور مستقیم و مذاکره رودررو با دنیزلی باعث شد دست دلال ها و واسطه ها کوتاه شده و این خود اقدامی بسیار پسندیده بود و اینکه اگر آقای مایلی کهن چنین اقدامات پسندیده ای را ناپسند می داند، قضاوت در این مورد را به مردم واگذار می کنیم.

زارع با بیان اینکه به نظر می رسد هر زمانی که مایلی کهن از عرصه ورزش فوتبال در مقام مربی یا مشاور و یا هر عنوان دیگر دور می شود اقدام به اظهارات عجیب می کند، تصریح کرد: متاسفانه در زمان هایی که ایشان بیکار می شود هر از گاهی برای مطرح کردن خود در اذهان و افکار عمومی و به جنگ با نخبگان ورزش و مدیران باشگاه ها رفته و با انجام مصاحبه های بی پشتوانه و احساسی همه را به انتقاد می گیرد.

زارع خطاب به مایلی کهن گفت: آقای مایلی کهن شما در دو ماه گذشته چندین بار درخواست سرمربیگری پرسپولیس را مطرح کردید که آقای رویانیان با مشورت هایی که با کارشناسان مختلف داشت، کلیه کارشناسان عنوان کردند شما در سال های گذشته هیچ عملکرد مثبتی در تیم های خود نداشتید و حالا بعد از روی کار آمدن یک مربی بزرگ یادتان افتاده که پول بیت المال دارد به هدر می رود. آیا فراموش کرده اید که در همین فصل و در همان پرسپولیسی که شما به عنوان مدیر فنی آن بودید با بعضی از بازیکنان آن که هم اکنون 6 بازی هم برای این تیم نداشته اند قراردادهایی بسته شده که مبلغ آن دست کمی از مبلغ قرارداد دنیزلی برای سرمربیگری تیم نبود.

وی اضافه کرد: درحال حاضر به نظر می رسد جنابعالی سخنگو و حافظ منافع دیگران هستید اما همین دوستانی که سنگشان را به سینه می زنید نیز در دو دوره مدیریت خود هیچ گاه این اعتماد را نکردند که هدایت پرسپولیس را به شما بسپارند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: اگرچه از نظر سردار رویانیان خاموشی در مواجهه با اظهارات توهین آمیز ایشان بهترین پاسخ خواهد بود ولی مطالب عنوان شده صرفا به احترام افکار عمومی و تنویر اذهان طرفداران اصیل و فهیم تیم پرسپولیس عنوان شد و اگر آقای رویانیان از مربی خارجی استفاده کرده در حقیقت به خواست هواداران احترام گذاشته که نمونه بعدی آن هم جذب مهدوی کیا است. تمامی اقدامات انجام شده باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت آقای رویانیان بر محور اعتلای نام پرسپولیس و تقویت تیم و شاد کردن دل هواداران آن استوار است.

 

دیدگاه‌ها