کد خبر : 63613 | 10 دی 1390 ساعت 16:07 | 884 بازدید | 0 دیدگاه

د.پ.آ: بازگشت کیا به خانه سابق پس از 13سال

خبرگزاری آلمان نوشت: مهدی مهدوی کیا به خواست هواداران به تیم پرسپولیس بازگشت.

د.پ.آ: بازگشت کیا به خانه سابق پس از 13سال

   خبرگزاری آلمان (د.پ.آ) در گزارشی نوشت: مهدی مهدوی کیا به پرسپولیس تیم ایرانی سابقش بازگشت. این خبر در سایت متعلق به باشگاهی ایرانی در روز شنبه (امروز) درج شد. براساس اظهارات محمد رویانیان، مدیر باشگاه انتقال مهدوی کیا به تیم ۱۳ سال قبلش به خواسته هواداران پرشمار تیم تهرانی صورت پذیرفت.
 
مهدوی‌کیای ۳۴ ساله در آلمان برای تیم‌های فاو.اف.ال بوخوم، هامبورگ اس.فاو و اینتراخت فرانکفورت بازی کرد. او در سال ۲۰۱۰ به ایران بازگشت و با پیشنهادی اغواکننده با استیل آذین قرارداد بست اما همراه با این تیم به دسته دوم سقوط کرد. در آن هنگام مهدوی کیا خواهان بازگشت به جمع سرخپوشان بود اما حمید استیلی، مربی اسبق تیم ترجیح داد برای جناح راست خود از بازیکن جوان‌تری استفاده کند. به این دلیل قراردادی به با تیم داماش گیلان قرارداد بست.
 
در این تیم کاپیتان سابق ایران چندان که باید احساس راحتی و خوشایندی نداشت. اما پس از برکنار حمید استیلی از پست سرمربیگری پرسپولیس راه بازگشت او به جمع یاران سابقش هموار شد. در این تیم او بادیگر در کنار دوست و همبازی دیرینه‌اش یعنی علی کریمی که خود زمانی بازیکن بایرن مونیخ و الاهلی بوده، به فعالیت خواهد پرداخت.

 

دیدگاه‌ها