کد خبر : 63614 | 10 دی 1390 ساعت 16:19 | 754 بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت تیم زیر 22 سال با حضور کی‌روش

وضعیت سرمربی تیم زیر 22 سال با حضور سرمربی تیم ملی بزرگسالان مشخص می‌شود.

وضعیت تیم زیر 22 سال با حضور کی‌روش

      به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فریدون معینی گفت: خوشبختانه تیم های پایه وضعیت خوبی دارند روند آماده سازی تیم های پایه به خوبی پیش می رود و در حال حاضر درصدد رایزنی هستیم تا تیم نونهالان پیش از شرکت در رقابت های پاکستان در دو اردوی خارجی کویت و ایتالیا شرکت کند و مکاتبات خوبی هم با فدراسیون کویت داشتیم. دو پیروزی اخیر این تیم مقابل نوجوانان استقلال و منتخب نوجوانان استان تهران خیره کننده بود.

معینی درباره وضعیت تیم نوجوانان گفت: این تیم دوشنبه به ابوظبی می رود تا در تورنمنت ابوظبی شرکت کند. تیم های خوبی در این تورنمنت حضور دارند و محک خوبی برای این تیم خواهد بود. تیم نوجوانان ژاپن در هر دوره جزو چهار تیم برتر آسیا قرار داشته و در جام جهانی نوجوانان حاضر بوده و حریف اصلی تیم نوجوانان، ژاپن است. امارات و قطر هم جزء تیم های خوب این تورنمنت هستند و فوتبال پایه امارات همواره سیستماتیک بوده و توجه ویژه ای به تیم های رده پایه دارد.
 
وی افزود: قطر هم که میزبان جام جهانی 2022 است از همین حالا سرمایه گذاری ویژه ای را روی تیم های پایه اش انجام می دهد تا در جام جهانی 2022 زنگ تفریح تیم ها نباشد. باشگاه اسپایر قطر زیر نظر بهترین مربیان فوتبال جهان از کشورهای کرواسی ، اسپانیا، پرتغال و ایتالیا در رده های سنی مختلف در حال استعدادیابی و ساماندهی تیم های پایه هستند.

وی درباره تیم جوانان گفت: اردوی این تیم اخیرا به پایان رسیده و روز دوشنبه تهران را به مقصد بندر لنگه ترک خواهد کرد و اردوی در این بندر داشته باشند و 16 دی ماه به پایان می رسد. قرار است که این تیم در تورنمنت عام المنفعه سن پطرزبورگ با حضور 12 تیم که تیم های ملی زیر 21 سال را تشکیل می دهند، حاضر شود. براساس اعلامی که شده با تیم های منطقه شرق اروپا رایزنی شده و مطمئنا تورنمنت بسیار مفیدی برای تیم جوانان خواهد بود.

معینی در پایان درباره وضعیت تیم زیر 22 سال گفت: این تیم خرداد 91 باید در رقابت های مقدماتی رده سنی جدید آسیا شرکت کند و به همین دلیل باید قبل از پایان سال 90 تشکیل شود . منتظر هستیم تا کی‌روش به ایران بازگردد و تکلیف کادر فنی و سرپرستی این تیم مشخص شود.

 

دیدگاه‌ها