کد خبر : 63645 | 10 دی 1390 ساعت 18:04 | 689 بازدید | 0 دیدگاه

هشدار ویلاس بواس به آنچلوتی

آندره ویلاس بواس، سرمربی چلسی، به کارلو آنچلوتی، سرمربی جدید پاری سن ژرمن، هشدار داد و اعلام کرد بازیکنانش فروشی نیستند.

هشدار ویلاس بواس به آنچلوتی

 باشگاه پاریسی قصد دارد در ژانویه چند ستاره جدید به خدمت بگیرد و حضور آنچلوتی، سرمربی سابق آبی ها در پارک دو پرنس موجب شده تا شایعه انتقال دروگبا، کالو و مالودا به این باشگاه پاریسی قوت بگیرد.
 
 سرمربی پرتغالی چلسی اگرچه خرید بازیکن توسط یک مربی از باشگاه سابقش را غیرعادی ندانست اما اعلام کرد هیچ یک از بازیکنانش فروشی نیستند.
 
 او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" خرید بازیکن توسط مربیان از باشگاه های قدیمی شان شرایطی است که می تواند رخ دهد. ما تلاش کردیم آلوارو پریرا را از پورتو بخریم اما نتوانستیم. این همیشه رخ می دهد زیرا شما این بازیکنان را از گذشته می شناسید.

 اما ما علاقه ای به فروش این بازیکنان نداریم. آنها فروشی نیستند."
 
 ویلاس بواس همچنین معتقد است پیوستن به پاری سن ژرمن بعد از بازی در چلسی، یک گام رو به عقب برای یک بازیکن می تواند باشد.
 
 " رفتن از این باشگاه به یک باشگاه بهتر دشوار است. در دنیا 5 یا 6 باشگاه با تاریخچه، پرستیژ، دوام اقتصادی و امکانات چلسی وجود دارد. پاری سن ژرمن باشگاهی است که در چند سال اخیر حتی برای قهرمانی در لیگ فرانسه هم دچار مشکل شده است.
 
 مالکان قطری اکنون سرمایه گذاری جدیدی در این باشگاه انجام داده اند اما من مطمئن نیستم بازیکنان باشگاه های بزرگ به پیشنهاد پاری سن ژرمن پاسخ بدهند."
 

دیدگاه‌ها