کد خبر : 67453 | 18 بهمن 1390 ساعت 16:55 | 630 بازدید | 0 دیدگاه

فتح‌الله‌زاده پس از مصاحبه مظلومی علیه قلعه‌نویی

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به مصاحبه سرمربی این تیم گفت: حتما مظلومی تحت فشار بوده که این صحبت‌ها را انجام داده ولی نباید این حرف‌ها را می‌زد.

فتح‌الله‌زاده پس از مصاحبه مظلومی علیه قلعه‌نویی

   علی فتح الله زاده در خصوص نتایج استقلال در یکی دو هفته اخیر گفت: متاسفانه این روزها خیلی اذیت می‌شویم اما مگر چه اتفاقی افتاده و یا چه نتیجه‌ای گرفتیم که این گونه به ما حمله می‌کنند. تیم ما صدرنشین است ضمن آنکه موفق شدیم پرسپولیس را در جام حذفی حذف کنیم و به فینال برسیم. هواداران باید هوشیار باشند چون ما کادر فنی خوبی داریم و از مشاوران خوبی برخورداریم و با یک باخت شرایط‌مان برنمی‌گردد.

مدیرعامل باشگاه استقلال شکست مقابل پرسپولیس را به یک تصادف تشبیه کرد و گفت: درست مثل یک ماشین که پس از تصادف باید تعمیر شود ما هم همین شرایط را داریم. در یک لحظه جباری، حیدری و تیموریان را از دست دادیم ولی با این وجود تلاش کردیم اما شکست در 10 دقیقه نادر بود چون هیچ وقت این اتفاق تکرار نمی‌شود.

فتح الله زاده تاکید کرد: با وجود اینکه چند بازیکن سرشناس در تیم ما نبود مقابل سایپا خوب بازی کردیم. همیشه تیمی که در دربی می‌بازد در مسابقه بعد خود هم شکست می‌خورد اما دیدید تیم ما خوب کار کرد. باخت در لیگ برتر به پرسپولیس با شکست در جام حذفی متفاوت است؛ ما هم آنها را بردیم و هم از گردونه مسابقات کنار زدیم.

مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص صحبت‌های امروز پرویز مظلومی و اینکه آنهایی که مشت گره کرده بودند حالا به دنبال زمین زدن او هستند، گفت: من مدیر هستم و باید به همین مسائل بپردازم. حتما مظلومی تحت فشار بوده که این صحبت‌ها را انجام داده است. او نباید این حرف‌ها را می‌زد. باید با مظلومی صحبت کنم و ببینم منظور او از این صحبت‌ها چیست.

فتح الله زاده در ادامه در خصوص شایعاتی که پیرامون پاس ندادن برهانی و میداودی به یکدیگر شنیده می‌شود اظهار داشت: خودم از برهانی چنین سؤالی را پرسیدم که او گفت صحت ندارد. مطمئن باشید این مسائل دروغ است. به طور مثال جباری در آن سرما با پای آسیب دیده به استادیوم می‌آید و این نشان دهنده همدلی در تیم ما است و نباید به این شایعات توجه کرد.

وی در پایان در خصوص دیدار حساس روز جمعه مقابل ذوب آهن گفت: بازی سنگینی در پیش داریم و چند بازیکن خوب‌مان به دلیل مصدومیت در ترکیب نیستند اما احتیاج به یار دوازدهم که هواداران هستند، داریم و با حضور آنها ذوب آهن را شکست خواهیم داد.

 

دیدگاه‌ها