کد خبر : 68414 | 29 بهمن 1390 ساعت 12:56 | 857 بازدید | 0 دیدگاه

فریاد خوزه مورینیو در ورزشگاه جوزپه مه آتزا

فریادهای هواداران اینترمیلان در ورزشگاه ' جوزپه مه آتزا' درد ' کلودیو رانیری' سرمربی این تیم را از شکست سه بر صفر برابر تیم ته جدولی بولونیا دو چندان کرد.

فریاد خوزه مورینیو در ورزشگاه جوزپه مه آتزا

به گزارش رویترز، هرچند که اینترمیلان بر کل بازی مسلط بود ولی سرانجام این بولونیا بود که سه گل وارد دروازه تیم مقابل کرد، نتیجه ای که از تیم شانزدهم در جدول بیست تیمی سری آ ایتالیا انتظار نمی رفت.

''مارکو دی مایو'' دو بار و '' روبرتو آکوافرسکا'' یک گل به اینترمیلان زدند.

پایان بخش این بازی فریادهای '' کر کننده'' هواداران اینترمیلان بود که صدا می زدند : '' خوزه مورینیو''.

مورینیو سرمربی اسبق اینترمیلان در زمان حضور خود در میلان، این تیم را قهرمان سری آ، لیگ قهرمانان و نیز جام حذفی ایتالیا کرد.

به نظر می رسد این خاطره هیچگاه از ذهن هواداران اینترمیلان پاک نخواهد شد.

'' ماسیمو موراتی'' رییس باشگاه اینترمیلان ده دقیقه پس از شروع بازی ورزشگاه را ترک کرد و سه گلی را که وارد دروازه تیمش شد ؛ ندید. اینترمیلان با شکست از بولونیا با 36 امتیاز از 24 بازی به رده ششم جدول سقوط کرد و ناپولی با 37 امتیاز به رده پنجم رسید.

رانیری پس از این شکست گفت: انتظار یک بازی سخت را داشتم ولی نه تا این حد. ما در یک دوره غیرمعمول بسر می بریم و باید مسئولیت های خود را در این شرایط بپذیریم.

تیم رانیری هم اکنون شش امتیاز کمتر از لاتزیو دارد و در رده ششم است. در صورتی که تیم رم روز یکشنبه پارما را شکست دهد اینتر به رده هفتم جدول سقوط خواهد کرد.

دیدگاه‌ها