کد خبر : 69038 | 06 اسفند 1390 ساعت 11:51 | 682 بازدید | 0 دیدگاه

امینی جایگزین حسینی درهیئت مدیره سپاهان شد

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان در حکمی مهدی امینی را به عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه سپاهان و جایگزین حسینی عضو مستعفی این هیئت مدیره منصوب کرد.

امینی جایگزین حسینی درهیئت مدیره سپاهان شد

  در حکم سمیعی‌نژاد مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان خطاب به مهدی امینی آمده است: " به موجب این حکم به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان منصوب می‌شوید تا با هماهنگی سایر اعضا، در جهت تحقق اهداف شرکت در زمینه ورزش و ارتقآء سلامتی، امور محوله را به انجام برسانید. توفیق روز افزون شما را از خداوند متعال خواهان است."
 
 مهدی امینی به عنوان مشاور عالی حقوقی مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و در حال حاضر عضو مراجع حقوقی فدراسیون‌های ورزشی است. وی همچنین قاضی بازنشسته دادگستری است که مدیریت در مسئولیت‌های مختلف دادگستری‌ها، مدیریت در دستگاه‌های نظارتی استان اصفهان و تهران و عضویت در کمیسون‌های شهرداری، ثبت و منابع طبیعی از دیگر مسئولیت‌های وی نیز بوده است.
 
 چندی پیش غلامحسین حسینی رئیس هیئت مدیره پیشین باشگاه سپاهان اصفهان، از سمت خود در هیئت مدیره استعفا کرد و مهدی امینی جایگزین وی در هیئت مدیره شده است.
 
 از سوی دیگر الکس سوسی دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان، از وی برای حضور در جلسه کمیته حرفه‌ای باشگاه‌های آسیا دعوت کرد.
 
 سومین نشست دور جدید اجلاس کمیته حرفه‌ای باشگاه‌های آسیا دوم فروردین ماه 1391 در مالزی و مقر AFC برگزار می‌شود که علاوه بر علیرضا رحیمی، علی فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال از اعضای کمیته حرفه‌‎ای باشگاه‌های آسیا هستند.
 

دیدگاه‌ها