کد خبر : 1618733 | 29 خرداد 1398 ساعت 18:14 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش دوباره ستاره برزیلی؛

مارتا کلوزه را گرفت و بهترین تاریخ شد

مارتا در دیدار برزیل مقابل ایتالیا در جام جهانی بانوان موفق شد رکورد بهترین گلزن تاریخ جام های جهانی را از آن خود کند

مارتا کلوزه را گرفت و بهترین تاریخ شد

 

به گزارش "ورزش سه"، مارتا در دیدار برابر ایتالیا گلی تاریخی به ثمر رساند تا حالا با 17 گل، بالاتر از میروسلاو کلوزه هم در رده بانوان و هم آقایان، بهترین گلزن تاریخ جام های جهانی لقب گیرد.

 

مارتا سه گل در جام جهانی 2003، هفت گل در جام 2007، چهار گل در جام 2011، یک گل در جام 2015 و دو گل در جام 2019 به ثمر رسانده و حالا بالاتر از میروسلاو کلوزه آلمانی که در جام جهانی 2014 در برزیل به رکورد 16 گل رسیده بود، بهترین گلزن تاریخ جام های جهانی به شمار می آید.

 

مارتا پس از این رکودشکنی گفت: "شکستن رکوردها چیزی است که به طور طبیعی اتفاق می افتد. من با عشق فوتبال بازی می‌کنم و همیشه منتظر این لحظه بودم. این رکورد نه تنها متعلق به من، بلکه متعلق به همه بانوان است.

 

این رکورد ماست، متعلق به همه زنان است، ما دائما در سطوح تلاش می کنیم، من نیز کنار همه شما مبارزه و تلاش می کنم و ما باید ثابت کنیم که زنان قادر به انجام هر نوع فعالیت هستند."

 

برزیل در دور بعدی یا با آلمان و یا با فرانسه بازی خواهد کرد. مارتا در این رابطه گفت: "ما برزیل هستیم و باید برای مواجهه همه تیم‌ها آماده باشیم. در چنین مسابقاتی شما نمی توانید حریف خود را انتخاب کنید. شما باید آماده بازی کردن در برابر هر تیمی باشید و ما نیز اینگونه ایم."

 

ماتا در مورد شرایط آمادگی خود نیز اعلام کرد: فراتر از تصورم در شرایط خوبی هستم اما هنوز ترس من از مصدومیت دوباره کامل برطرف نشده و به همین دلیل در اواخر بازی درخواست تعویض دادم.

 

1414000

دیدگاه‌ها