کد خبر : 73296 | 26 فروردين 1391 ساعت 15:22 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

فریادشیران:

مدیرروستا با مدرک‌تبانی را افشا‌کند نه با حرف

مربی پیشین تیم فوتبال نفت تهران گفت: مدیرروستا اگر مدرکی در مورد تبانی نفت و شاهین دارد دست به افشاگری بزند.

مدیرروستا با مدرک‌تبانی را افشا‌کند نه با حرف
  ناصر فریاد شیران در گفت و گو با فارس در مورد اظهارات علی اصغر مدیرروستا که گفته بود در دیدار شاهین و نفت در فصل گذشته اتفاقاتی رخ داده بود، گفت: مدیرروستا فصل گذشته نیز این حرف‌ها را زد و من جوابش را دادم. آنهایی که خودشان به دنبال تغییر نتایج هستند چنین حرف‌هایی را بیان می‌کنند.

وی اضافه کرد: سرمربی شهرداری تبریز دوباره همان حرف‌های فصل گذشته را تکرار کرده و به او توصیه می‌کنم اگر مدرکی در مورد تبانی نفت و شاهین در فصل گذشته دارد دست به افشاگری در مورد این تبانی بزند نه اینکه فقط حرف بزند و اظهار نظر کند.

فریادشیران گفت: فرکی مربی محجوبی است و جواب نمی‌دهد او فقط گفته مدیر روستا خودش یک پاسی است. من هم می‌گویم مدیر روستا در نوجوانی بازیکن تیم نفت بوده و خوب نیست چنین حرف‌هایی در مورد نفت بزند. بیان چنین حرف‌هایی در شأن مدیر روستا نیست.

مربی پیشین تیم نفت تهران با انتقاد از بازگشت مربیان منشوری به فوتبال گفت: متاسفانه برخی مربیانی که به لیگ‌های پایین‌تر تبعید شده بودند و پرونده‌های قطوری در مراجع ذی‌ربط و حتی امنیتی داشته‌اند اکنون دوباره برگشته‌اند و حتی آنقدر وقیح شده‌اند که حتی نام عزیز محمدی و علیپور را به صورت مخفف به عنوان متخلفین اعلام می‌کنند.

دیدگاه‌ها