کد خبر : 74121 | 04 اردیبهشت 1391 ساعت 13:00 | 801 بازدید | 0 دیدگاه

لیگ قهرمانان اروپا

جنگ حیثیتی کاتالان‌ها مقابل چلسی‌

فاتح فصل گذشته لیگ قهرمانان90 دقیقه فرصت دارد تا شکست دیدار رفت مقابل چلسی را جبران کند و برای دومین سال متوالی راهی فینال شود.

جنگ حیثیتی کاتالان‌ها مقابل چلسی‌

   سه‌شنبه شب سختی برای پپ گواردیولا و مردان کاتالان است. او در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا 90 دقیقه فرصت خواهد داشت تا به فاصله 7 روز از باخت یک بر صفر بازی رفت در خانه چلسی به کمک شاگردان توانمندش، جبران مافات کند و پس از باخت شنبه شب در ال‌کلاسیکو، هواداران پرشمار تیمش را شاد کند.

در «زورآزمایی » انجام گرفته در شهر لندن، تیم انگلیسی به رهبری روبرتو دی ماتئو، مربی ایتالیایی – سوئیسی با اتکا به تاکتیک حضور متراکم در دفاع و استفاده از ضدحملات،‌ از تنها فرصت خود با گل دیدیه دروگبا ‌مهاجم ساحل عاجی نهایت استفاده را برد و بدون گل خورده با پیروزی ارزشمند یک بر صفر به نیوکمپ خواهد رفت.

 

در مقابل گواردیولا پس از پایان بازی مدعی شد تیمش دست کم 24 موقعیت گل داشته و برای دیدار برگشت باید دو برابر این تعداد، یعنی 48 موقعیت گل ایجاد کند تا به پیروزی رسد.

بارسلونا پس از آن مصاف‌، شنبه شب در جدال خانگی با رقیب کهکشانی‌،‌ رئال نتوانست بیش از دو موقعیت گل ایجاد کند و حتی پیش چشم هواداران خود 2 بر یک مغلوب شد.

اکنون پس از بین رفتن شانس قهرمانی لالیگا، آخرین فرصت برای اعاده حیثیت و  تحقق کسب افتخار مجدد و آقایی قاره سبز برای گواردیولا و شاگردانش فرا رسیده است.

تیم او در سایه تلاش بزرگانی همچون مسی، اینیستا، ژاوی و ... مجبور است دست کم 2 گل بزند و دروازه خود را مصون باقی نگه دارد تا مسافر بازی نهایی در ورزشگاه آلیانس آره‌نا شهر مونیخ شود.

در مقابل تیم انگلیسی که ابتدای هفته برابر آرسنال در لیگ داخلی انگلیس به تساوی رسید با روحیه‌‌ای بهتر وارد نیوکمپ خواهد شد تا با استفاده از تجربه موثر بازی قبلی با کاتالان‌ها و حتی بهر‌ه گیری از نقاط ضعف بارسا در ال‌کلاسیکو، مجوز صعود به نقطه پایانی جام را کسب کند.

 

دیدگاه‌ها