کد خبر : 74374 | 07 اردیبهشت 1391 ساعت 10:02 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

راموس: باز هم پنالتی می‌زنم

سرخیو راموس بازیکن اسپانیایی باشگاه رئال مادرید بعد از شکست و حذف تیمش از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا معتقد است که اکنون زمان آن فرا رسیده تا برروی بازیهای لالیگا تمرکز کرد.

راموس: باز هم پنالتی می‌زنم

درپایان دیدار 4شنبه شب برنابئو که به حذف رئال و ناکامی این تیم درراهیابی به بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا منجر شد، راموس به خبرنگاران گفت:« ما دوست داشتیم تا در فینال حاضر باشیم ولی این به معنای نادیده گرفتن فصل فوق العاده تیم ما نخواهد بود. الان باید موفقیتمان در لالیگا را قطعی کنیم . فوتبال همین است.همیشه تیم مدعی به پیروزی نمی رسد و امروز ما مقابل تیم بزرگی قرار گرفتیم و درچنین بازیهایی خستگی هیچ اهمیتی ندارد.»


راموس که مهمترین و سرنوشت سازترین پنالتی تیمش را در لحظات پایانی این دیدار خراب کرد دراین باره گفت:« اگر فردا دوباره یک ضربه پنالتی در میان باشد، آن را خواهم زد. چون زمانی که اعتماد به نفس خوبی داشته باشی، می خواهی بار تیم را بردوش بکشی. فشار زیادی است ولی من همیشه بلدم که چطور باید با این فشار کنار بیایم. تو با کلافگی و ناراحتی به خانه می روی، چون بعد از تلاش در طول تمام فصل، مجبور شده ای که به خانه بازگردی.»

راموس در بخش پایانی صحبتهایش به باواریایی ها تبریک گفت:« 4شنبه شب رئال با جان و دل بازی کرد و از روح و جانش مایه گذاشت. به مادریدی ها تبریک می گویم که فوق العاده بودند و الان باید به بازی یکشنبه شب فکر کرد. به بایرنی ها هم به خاطر صعود به فینال تبریک می گویم.»


دیدگاه‌ها