کد خبر : 1613644 | 03 خرداد 1398 ساعت 19:30 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای جنجالی نشریه آ.اس؛

رونالدو؛ خواهان انتقال کاپیتان رئال مادرید به تورین!

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس، خواهان انتقال سرخیو راموس به تورین است.

رونالدو؛ خواهان انتقال کاپیتان رئال مادرید به تورین!

به گزارش "ورزش سه"، امروز نشریات اسپانیایی خبری عجیب در مورد آینده راموس منتشر کردند و در ساعات اخیر شایعات در مورد این مدافع باتجربه افزایش یافته است. سرخیو راموس پس از گذشت حدود پانزده سال از اولین بازی در ترکیب رئال مادرید حالا به فکر جدایی از این باشگاه است و آینده او می تواند در یوونتوس رقم بخورد.

 

طبق ادعای نشریه آ.اس هم تیمی سابق راموس یعنی کریستیانو رونالدو خواهان حضور این مدافع باتجربه در یوونتوس است و ممکن است این انتقال احتمالا در روزهای آتی جدی تر دنبال شد. یوونتوس در فصل تابستان به دنبال یک مدافع مرکزی خواهد بود و با توجه به دستمزد بالای ماتیاس دی لیخت، بیانکونری از کورس جذب این مدافع هلندی کنار کشیده است.

 

1408184

 

آندره بارزالی مدافع باتجربه یوونتوس از فوتبال خداحافظی کرده و احتمال دارد این اتفاق در مورد مارتین کاسرس هم رخ دهد. در این شرایط یوونتوس به دنبال جذب یک مدافع میانی در کلاس جهانی است و انتقال سرخیو راموس می تواند امیدهای بیانکونری برای فتح لیگ قهرمانان را افزایش دهد.

 

رونالدو و راموس در کنار هم چهار بار موفق به فتح لیگ قهرمانان در سالهای اخیر شده اند و تجربه بالای مدافع اسپانیایی در این رقابت ها می تواند نقطه عطف افزایش تمایل یوونتوس به جذب راموس در تابستان پیش رو باشد.

 

در روزهای پایانی حضور رونالدو در رئال مادرید اخباری در مورد اختلاف او با راموس مطرح شد اما مدتی بعد این دو ستاره در تماسی با یکدیگر اختلافات را کنار گذاشتند و این کدورت رفع گردید.

دیدگاه‌ها