کد خبر : 1612555 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 15:38 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

یک تهدید جدی برای کفش طلای ششم مسی

دبل شب گذشته کیلیان امباپه برابر دیژون، او را به فاصله دو گل تا لیونل مسی قرار داد.

یک تهدید جدی برای کفش طلای ششم مسی

به گزارش "ورزش سه"، رقابت برای کفش طلای 2019 وارد مرحله حساسی شده است. لیونل مسی و کیلیان امباپه، جدی ترین مدعیان کسب عنوان برترین گلزن فوتبال اروپا در سال 2019 هستند و در حال حاضر فوق ستاره آرژانتینی شانس اول محسوب می شود؛ ولی او حالا خطر جدی امباپه را به وضوح احساس می کند.

 

 

1399990

 

 

ستاره پی اس جی شب گذشته پس از پشت سر گذاشتن سه جلسه محرومیت، توانست در برتری 4-0 تیمش برابر دیژون دبل کند و تعداد گل هایش را به عدد 32 برساند؛ در حالی که مسی را با 34 گل، بالاتر از خود می بیند.

 

شنبه هفته آینده امباپه در زمین رن فرصت این را دارد تا فاصله خود با مسی را جبران کند اما باید این نکته را هم در نظر گرفت که بارسا امروز عصر در زمین ایبار، آخرین بازی خود در لالیگا را پیش رو دارد و مسی می تواند بر تعداد گل هایش بیفزاید. شاید حتی یک دبل از مسی، پرونده کفش طلا را ببندد؛ چرا که امباپه برای گذر از مسی، در بازی آخر باید 5 گل به رن بزند که اتفاقی بسیار بعید به نظر می رسد.

 

اگر مسی امروز نتواند به ایبار گل بزند، به صورت جدی جایگاه خود در صدر را با خطر مواجه می بیند و امباپه هفته بعد با یک هت تریک می تواند به تنهایی فاتح کفش طلا شود.

 

دیدگاه‌ها