کد خبر : 1625715 | 01 مرداد 1398 ساعت 16:12 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

شکار بزرگ پی اس جی از آکادمی بارسلونا

ژاوی سیمونز یکی از استعدادهای بزرگ آکادمی فوتبال بارسلونا راهی پی اس جی خواهد شد.

شکار بزرگ پی اس جی از آکادمی بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، ژاوی سیمونز بازیکن 16 ساله تیم نوجوانان بارسلونا امروز در پیامی اینستاگرامی خبر از خداحافظی خود با این باشگاه داد. سیمونز که هلندی است، از کودکی در آکادمی لاماسیا حضور داشت و پس از رسیدن به 16 سالگی و به دلیل استعداد و توانایی های بالایش، باشگاه بارسلونا پیشنهادی بالا برای اولین قرارداد حرفه ای به او ارائه داد. 

 

 

1421309

 

 

پیشنهاد بارسا دستمزد سالانه 200 هزار یورو به علاوه شانس حضور در تیم دوم باشگاه بود که از سوی سیمونز رد شد. این پیشنهاد برای بازیکنی 16 ساله در بارسلونا بی سابقه بود. او قرار بود از سپتامبر برای تیم جوانان A بارسا بازی کند اما پس از مشورت با مدیر برنامه های معروفش،"مینو رایولا"، تصمیم به رد پیشنهاد بارسا گرفت و در پیامی عنوان داشت که از بارسا جدا خواهد شد.بارسلونا می توانست بر رقم پیشنهادی خود اضافه کند اما ترجیح داد روی اصول خود پایبند بماند. مقصد بعدی سیمونز باشگاه پاری سن ژرمن خواهد بود.

این انتقال در روزهایی رقم می خورد که اخبار و شایعات زیادی در مورد بازگشت نیمار به بارسلونا به گوش می رسد. سیمونز در 16 سالگی 24 هزار فالوئر در توئیتر و 1.6 میلیون فالوئر در اینستاگرام دارد و در شبکه های اجتماعی چهره ای کاملا شناخته شده محسوب می شود.

 

دیدگاه‌ها