کد خبر : 1624723 | 27 تیر 1398 ساعت 18:52 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

صادقی: مخالف دیرتر آغاز شدن لیگ هستیم

خارج نرفتیم که در کشور خودمان هزینه کنیم

سرمربی تیم سایپا می گوید 17 بازیکن از تیم سایپا جدا شدند و به همین دلیل مجبور شدیم تا تیم جدیدی بسازیم و در حال حاضر شرایطی مهیا کردیم تا بتوانیم در سه سال آینده حرف های زیادی برای فوتبال ایران داشته باشیم.

خارج نرفتیم که در کشور خودمان هزینه کنیم

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی درباره شرایط فعلی سایپا گفت: هفده بازیکن از تیم ما جدا شدند و به همین دلیل باید تیم جدیدی می ساختیم. اول از همه تیم ها تمرینات مان را شروع کردیم و اردوی خوبی در بروجن داشتیم و آنجا کمپ خوبی وجود داشت. در مجموع باید بگویم تیم جوان و کوچکی داریم و برای سه سال آینده حرف های زیادی خواهد داشت. این چیزی هست که من به آن اعتقاد دارم.


سرمربی سایپا درباره تجهیزات اهدایی این باشگاه گفت: در کنار اردویی که در بروجن داشتیم نگاهی هم به توسعه فوتبال در شهرهای کوچک داشتیم با حمایت هیات مدیره محترم باشگاه به چند تیم شهرهای اطراف توپ و لباس ورزشی هدیه دادیم و فکر می کنم برای اولین بار بود که تیمی در شهری کوچک اردو می زند و به تیم های آن شهر تجهیزات می دهد.


او درباره تعداد بازیکن های ملی پوش سایپا نیز گفت: ما در حال حاضر شش بازیکن در تیم امید، سه بازیکن در تیم جوانان و دو بازیکن هم در تیم ملی بزرگسالان داریم و این نشان می دهد تیم سایپا همین الان چه سرمایه ای دارد. اینکه یک باشگاه توانسته یازده بازیکن به تیم های ملی بدهد و در کنار کارهای خوب دیگر این باشگاه، بازیکن سازی دستاورد بسیار خوبی است. من سال های زیادی با سایپا بودم، با این تیم قهرمان لیگ شدم به عنوان سومی رسیدم به لیگ قهرمانان آسیا رفتم و در کل باید بگویم همه اتفاقات تلخ و شیرین فوتبال را با این باشگاه از سرگذراندم و به همین دلیل الان می گویم سیاست باشگاه سایپا باید بازیکن سازی باشد. یک باشگاه باشخصیت که بازیکن تربیت می کند و به تیم های ملی و باشگاه های بزرگتر می دهد. در این راه هم باید از مدیرعامل و هیات مدیره محترم تشکر کرد که از برنامه های بنده حمایت می کنند و امیدوارم خداوند هم کمک کند تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

صادقی درباره رضایت خود از تحرک سایپا در فصل نقل و انتقالات گفت: تا اینجا تمام اتفاقات که برای تیم و بازیکنان افتاده نظر من و کاملا راضی کننده بود. به احتمال فراوان در مدت باقیمانده دو یا سه بازیکن دیگر نیز به ما اضافه می شوند.


سرمربی نارنجی پوشان درباره عدم برپایی اردوی این تیم در خارج از کشور گفت: ما سعی کردیم که اردوهای مان را در داخل کشور  برپا کنیم که اگر هزینه ای می شود در کشور خودمان شود. البته باید مسئولان کشور نیز  در نظر داشته باشند که کمپ های خوب درست کنند تا تیم های دیگر نیز قانع شوند که اردوهای شان را در ایران بر پا کنند. البته این را هم باید بگویم که اردویی که ما در بروجن بر پا کردیم به دلیل کمپ بسیار خوبی بود که در این شهرستان وجود داشت.


او درباره هدف گذاری خود و تیم سایپا در لیگ نوزدهم گفت: هدف من و تیم سایپا در لیگ پیش رو این است که هفته به هفته تیم بهتری داشته باشیم و پیشرفت بازیکنانمان را مدنظر قرار دهیم.


صادقی درباره دیرتر آغاز شدن بازی های لیگ گفت: برای ما که تمرینات مان را به موقع آغاز کردیم و برنامه ریزی زیادی انجام دادیم و برای همه روزهای مان تا زمان آغاز بازی های لیگ برنامه طراحی کردیم مسلما خوب نیست که لیگ دیرتر آغاز شود. البته این بسیار خوب است که ورزشگاه های کشور تجهیز شود اما فکر نمی کنم تجهیز ورزشگاه ها وظیفه باشگاه ها باشد بیشتر ورزشگاه ها در اختیار وزارت ورزش است و به همین دلیل این وظیفه وزارت ورزش و ادارات کل استان هاست که باید ورزشگاه ها را تجهیز کنند.

 

دیدگاه‌ها