کد خبر : 1620014 | 04 تیر 1398 ساعت 22:56 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

کریستیانو رونالدو؛ جدیدترین رویای دیوید بکام

دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلیس قصد دارد ستاره های بزرگی را راهی لیگ MLS کند.

کریستیانو رونالدو؛ جدیدترین رویای دیوید بکام

به گزارش "ورزش سه"، دیوید بکام بر خلاف بسیاری از ستاره های بزرگ دنیای فوتبال تصمیم گرفت در عرصه مربیگری فعالیت نکند اما حالا این ستاره محبوب انگلیسی مدتی است امتیاز مدیریت تیم اینتر میامی در ایالت متحده را خریداری کرده و تیم او از سال 2020 در این رقابت ها به طور رسمی شرکت خواهد کرد.

 

دیوید بکام قصد دارد با استفاده از اعتبار خود ستاره های بزرگی را مجاب به بازی کردن در تیمش کند و نشریه پرتغالی ابولا خبر از علاقه این اسطوره انگلیسی به جذب کریستیانو رونالدو، ستاره 34 ساله باشگاه یوونتوس برای اینتر میامی داد.

 

1415245

 

البته رونالدو 3 سال دیگر با باشگاه یوونتوس قرارداد دارد و شرایط فیزیکی و آمادگی وی نشان می دهد که این بازیکن فعلا تمایلی به ترک سطح اول فوتبال دنیا و مهاجرت به ایالت متحده ندارد، اما دیوید بکام امیدوار است با توجه به روابط مساعدی که با ستاره پرتغالی دارد، وی را در سال آخر دوران ورزشی و شاید یک و یا 2 سال بعد از آغاز فعالیت رسمی اینتر میامی، مجاب به انتقال به ایالت متحده کند.

 

به جز رونالدو، در ماه های اخیر شایعاتی در مورد احتمال انتقال ستاره هایی چون جو هارت، آنتونیو والنسیا، جرارد پیکه، دنیله ده روسی، سرخیو بوسکتس، لیونل مسی، وین رونی ، لوییس سوارز و رادامل فالکائو به لیگ ایتالت متحده شنیده شده است.

دیدگاه‌ها