کد خبر : 976162 | 26 خرداد 1391 ساعت 18:11 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

صبا نماینده قم در لیگ برتر فوتسال کشور شد

تیم فوتسال صبا در چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عنوان نماینده قم مقابل رقبای لیگ برتری شد.

صبا نماینده قم در لیگ برتر فوتسال کشور شد
 در حالیکه پیش از این نام نماینده فوتسال قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ارم کیش به تربیت‌بدنی تغییر کرده بود و حتی در دو فصل گذشته به دنبال توافق مسئولان تربیت‌بدنی استان قم با حامی مالی جدید، این تیم با نام کیش ایر در رقابت‌های پر سابقه لیگ برتر فوتسال به میدان رفت، اما در لیگ سیزدهم علاقمندان به فوتسال این تیم را با نام صبا در لیگ برتر دیدند، تیمی که با بازیکنان بومی به مصاف حریفان رفت و پدیده لیگ برتر شد.
چهاردهمین حضور نماینده قم در بالاترین سطح لیگ فوتسال کشور
بعد از مشکلات فراوانی که این تیم به دنبال کناره گیری مسئولان شرکت ارم کیش از تیم داری، متحمل شد، در آستانه سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تمام نام ها اعم از ارم کیش، تربیت بدنی و کیش ایر کنار رفت و این تیم با نام صبا در لیگ صف آرایی کرد اما برای حضور در لیگ چهاردهم تا یک روز قبل سرنوشت این تیم در هاله از ابهام بود که در نهایت باشگاه صبا برنامه خود برای حمایت از این تیم در لیگ جدید را اعلام کرد.
بدین ترتیب باشگاه صبای قم بار دیگر در چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور حاملی نماینده فوتسال قم خواهد بود و نام بزرگ صبا در کنار نام های مطرحی همچون فولاد ماهان، منصوری قرچک، گیتی پسند اصفهان و پرسپولیس تهران در فصل جدید لیگ برتر فوتسال به میدان خواهد رفت تا صبا امید قمی ها برای موفقیت در لیگ برتر باشد.
تیم فوتسال صبا در انتظار سرمربی جدید

این در حالی است که در فصل گذشته در کادر فنی تیم فوتسال صبای قم سید مهدی غیاثی به عنوان سرمربی در راس قرار داشت، شخصیتی که خودش یکی از اولین مربیان تاریخ فوتسال قم در لیگ برتر محسوب می شد و در اوایل حضور ارم کیش سابق در لیگ برتر، سابقه هدایت این تیم را در کارنامه داشت اما غیاثی سرمربی دبیری تبریز شده است و باید متنظر ماند و دید که مسئولان باشگاه صبا در خصوص کادر فنی تیم فوتسال این باشگاه برای فصل جدید لیگ برتر چه تصمیمی خواهند گرفت.
نماینده قم در حالی در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با نام صبای قم شرکت می‌کند که در هفت دوره گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور این تیم با نام ارم کیش به میدان می‌رفت و در این مدت دو عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر در دوره‌های ششم و دهم لیگ برتر را نیز به دست آورده بود.
همچنین به دنبال کناره‌گیری شرکت ارم کیش از حمایت مالی از این تیم در پایان لیگ دهم، این تیم در لیگ های یازدهم و دوازدهم مورد حمایت تربیت‌بدنی قم بود و در لیگ برتر فوتسال شرکت کرد، در حالی که در لیگ دوازدهم با نام کیش ایر قم به مصاف لیگ برتری‌ها رفت و در این دو فصل رده های پائین جدول رده بندی را کسب کرد.
افزایش تعداد تیم های لیگ برتر فوتسال به 16 تیم
در لیگ یازدهم تیم تربیت بدنی در بین 14 تیم در مکان دوازدهم ایستاد و از خطر سقوط نجات یافت و در لیگ دوازدهم نیز تیم کیش ایر در بین 12 تیم در رده دهم ایستاد و موقعیت خود را در مسابقات لیگ برتر فوتسال حفظ کرد اما در لیگ سیزدهم صبای قم در بین 14 تیم رتبه ششم را به دست آورد.
صبای قم در کنار تیم‌های شهید منصوری قرچک، فولاد ماهان اصفهان، میثاق تهران، راه‌ ساری، گیتی‌پسند اصفهان، ارژن فارس، شرکت ملی و حفاری ایران، فیروزصفه اصفهان، گسترش فولاد تبریز، دبیری تبریز، شهرداری ساوه، علم و ادب مشهد، شهرداری تبریز و گاز خوزستان، تیم‌های حاضر در چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را تشکیل می‌دهند.
فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از پنجم مرداد ماه آغاز می‌شود و طی آن 16 تیم حاضر در فصل جدید این مسابقات برای کسب چهاردهمین جام قهرمانی فوتسال باشگاه‌های کشور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

دیدگاه‌ها