کد خبر : 977624 | 08 تیر 1391 ساعت 18:07 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

کلینزمن: آلمان شایسته قهرمانی در یورو است

کلینزمن که در جام جهانی 2006 هدایت تیم ملی آلمان را برعهده داشت، معتقد است زمان آن رسیده که تیم لوو در یک جام به قهرمانی برسد .

کلینزمن: آلمان شایسته قهرمانی در یورو است
یورگن کلینزمن، ستاره سابق تیم ملی آلمان، معتقد است ژرمن ها در چند سال اخیر یکی از قدرت های بزرگ فوتبال دنیا بوده اند و شایسته قهرمانی در یورو 2012 هستند.
آلمان ها در فینال یورو 2008 مغلوب اسپانیا شدند و در دو جام جهانی 2006 و 2010 در نیمه نهایی شکست خوردند و از رسیدن به جام بازماندند.
با این وجود، کلینزمن که در جام جهانی 2006 هدایت تیم ملی آلمان را برعهده داشت، معتقد است زمان آن رسیده که تیم لوو در یک جام به قهرمانی برسد.
او در گفتگو با نشریه آ. اس گفت:" امیدوارم آلمان بتواند در این رقابت ها به قهرمانی برسد. ما اکنون نسلی را در اختیار داریم که توانایی های متفاوتی دارد و همه آنها بسیار فوق العاده هستند.
این تیم آلمان می تواند در رقابت ها به قهرمانی برسد. این تیم آلمان شایسته قهرمانی در یک جام مانند یورو است.
ما مردم آلمان همیشه این قدرت درونی را برای مبارزه در خود داریم. در فوتبال هم همین طور است. باید معتقد باشیم که می توانیم هر حریفی حتی اسپانیا را شکست دهیم."
کلینزمن که در زمان حضور در تیم ملی آلمان یواخیم لوو را به عنوان دستیار در کنارش داشت، اعلام کرد که هنوز رابطه نزدیکی با سرمربی ژرمن ها دارد.
" لوو یک دوست واقعی است. ما با هم ساعت ها در مورد فوتبال صحبت می کنیم. صحبت کردن در مورد فوتبال با او بسیار لذت بخش است.
من به او گفتم که تیم او تقریبا بی نقص است؛ همچنین او با سبک بازی تیمش ریسک زیادی انجام می دهد و اینکه باید به یک جام دست پیدا کند. ما همچنین در مورد چیزهایی که باید بهتر شود، صحبت می کنیم."

دیدگاه‌ها