کد خبر : 977731 | 09 تیر 1391 ساعت 21:46 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

راموس:نمی‌خواهیم بازی به پنالتی کشیده‌شود

سرخیو راموس، مدافع تیم ملی اسپانیا، اظهار امیدواری کرد که سرنوشت دیدار فینال یورو 2012 در ضربات پنالتی مشخص نشود.

راموس:نمی‌خواهیم بازی به پنالتی کشیده‌شود
  شاگردان دل بوسکه در دیدار نیمه نهایی مقابل پرتغال در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدنداما راموس تاکید کرد که نمی خواهد این اتفاق در دیدار فینال تکرار شود.
او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" صادقانه بگویم، دوست ندارم فینال هم به پنالتی کشیده شود. ما می خواهیم هر طور شده به پیروزی برسیم و باید فروتن باشیم و تلاش کنیم تا اوضاع خوب پیش برود؛ در عین حال که به ایتالیا احترام می گذاریم.
این روزها، خاطرات قهرمانی های گذشته در ذهن ماست. این باعث می شود تا برای فینال انگیزه زیادی داشته باشیم و از اینکه مردم اسپانیا چنین لحظاتی را تجربه می کنند، احساس خوبی داریم."
راموس که در دیدار با پرتغال، پنالتی اش را با یک ضربه چیپ به گل تبدیل کرد، اعلام کرد زدن ضربه پنالتی به این شکل پاسخی به منتقدانش که او را بعد از  از دست دادن پنالتی مقابل بایرن به شدت مورد انتقاد قرار دادند، نبود.
حرف های زیادی زده شد و این مسئله غرور من را جریحه دار کرد. اما من آن پنالتی را به دلیل خاصی چیپ نزدم. تنها به این دلیل بود که به خودم اطمینان داشتم.
آدم هایی زیادی منتظر بودند تا من آن پنالتی را از دست بدهم اما این مسئله تاثیری روی من نداشت."
او همچنین در مورد آندره آ پیرلو، ستاره ایتالیا گفت:" او بازیکن یگانه ای است؛ یکی از بازیکنان ایتالیا اما او تنها تهدید ایتالیا نیست.آنچه باعث شد آنها به فینال برسند، بازی تیمی آنها بود. ایتالیا تنها به یک بازیکن متکی نیست."

دیدگاه‌ها