کد خبر : 977734 | 09 تیر 1391 ساعت 22:47 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی: ذوب‌آهن هم مدعی قهرمانی است

مدافع ذوب آهن اصفهان این تیم را هم یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر دوازدهم دانست.

حسینی: ذوب‌آهن هم مدعی قهرمانی است
  سید محمد حسینی در گفت و گو با خبرگزاری پانا در خصوص وضعیت تیم ذوب آهن اظهار داشت: بازیکنان خوبی به تیم ما اضافه شدند و به نظرم تیم روپایی داریم. با تمام توجهاتی که به پرسپولیس، استقلال و سپاهان شده و اینها در چشم هستند ما می توانیم چراغ خاموش برای قهرمانی بجنگیم چون هم بازیکنان جوان و هم باتجربه های خوبی داریم.
وی افزود: تمرینات بدنسازی تیم خیلی پرفشار و سخت است. بچه ها هم دارند با همت و تلاش زیاد این دشواری های بدنسازی را تحمل می کنند تا با بدنهای آماده لیگ را شروع کنیم. همیشه تیمی موفق است و می تواند خوب نتیجه بگیرد که بدنسازی پیش فصل را منظم و روی اصول انجام دهد و فکر می کنم این موضوع در ذوب آهن رعایت شده.
مدافع ذوب آهن تصریح کرد: جو تیم ما خیلی خوب و صمیمی است. مشکلات مالی انشالله امسال دست از سر تیم ما برمی دارد. اگر واقعا این مشکلات برطرف شود قول می دهم که با تیم و کادرفنی باتجربه ای که داریم یکی از گزینه های قهرمانی باشیم. البته با قول هایی که دادند و تلاش هایی که مسئولین انجام می دهند فکر می کنم مشکلات سال قبل را نداشته باشیم.
حسینی گفت: 20 درصد از 60 درصد پول را گرفتیم و فقط 40 درصد مانده که قرار است قبل از شروع لیگ به ما پرداخت شود. ما از یازدهم به مدت 10 روز به ترکیه می رویم و قرار است در کمپ گلباشی تمرین کنیم. فکر می کنم حدود 3 تا 4 بازی تدارکاتی هم پیش بینی شده که نیاز تیم است.
وی تاکید کرد: در نقل و انتقالات تمام توجهات روی پرسپولیس، استقلال و سپاهان بود اما بودند تیم هایی مثل تراکتور و ذوب آهن که چراغ خاموش و بی سروصدا یارگیری خوبی انجام دادند. به نظرم این 5 تیم شخصیت قهرمانی دارند ولی این که می گویند مدعی اصلی پرسپولیس است را قبول ندارم. ممکن است پرسپولیس پرستاره باشد ولی این برای قهرمانی کافی نیست. تیمی موفق است که یک تیم ستاره داشته باشد و کار گروهی اش حرف اول را بزند.
مدافع ذوب آهن در خصوص هزینه برخی تیم ها مثل پرسپولیس گفت: ما شنیدیم که پرسپولیسی ها BMW گرفتند اما در ذوب آهن خبری از این حرف ها نیست. ما اگر در این تیم ماندیم به خاطر پیراهن ذوب بوده. خودم 2 پیشنهاد خیلی خوب داشتم که مبلغش هم از دریافتی ام در ذوب بیشتر بود ولی چشمم را روی این منافع بستم و ماندم. قرارداد داشتم ولی سال دوم مشروط بود و می توانستم بروم. از دل و جان ذوب را دوست دارم. البته کسانی که جدا شدند به این معنی نیست که نسبت به ذوب عرق نداشتند. آنها هم حق داشتند حرفه ای فکر کنند و طرز تفکرشان طور دیگری بود. بالاخره قبول کنید که اسم پرسپولیس و استقلال و بازی کردن در تیم های محبوب ایران آدم را وسوسه می کند.

دیدگاه‌ها