کد خبر : 978550 | 18 تیر 1391 ساعت 10:34 | 803 بازدید | 0 دیدگاه

والدس:

رونالدینیو بزرگترین بازیکنی است که دیده ام

ویکتور والدس دروازه بان باتجربه بارسلونا در صحبتهایی به تمجید از رونالدینیو پرداخت و او را بامهارت ترین بازیکنی نامید که در طول عمر ورزشی اش دیده است.

رونالدینیو بزرگترین بازیکنی است که دیده ام

    رونالدینیوی 32 ساله که این روزها در تیم اتلتیکومینه یرو توپ می زند در سال 2003 به بارسلونا پیوست و با این تیم به دو قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت و در طول دوران حضورش در تیم کاتالان به دو عنوان بهترین بازیکن دنیا و یک توپ طلا رسید.

این درحالی است که این روزها لیونل مسی را طلایی ترین بازیکن نسل کنونی فوتبال دنیا می دانند و خیلی ها او را یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال عنوان می کنند ولی والدس، رونالدینیو را بالاتر از مسی می بیند.

والدس در صحبتهایی گفت:« من همیشه گفته ام که رونالدینیو وقتی در بارسا بازی می کرد، تاریخ باشگاه را عوض کرد. او رهبر و لیدر تیمی بود که تاریخ را برای ما عوض کرد. ما سالها بود که به هیچ جامی نرسیده بودیم. رونالدینیو آمد و بارسلونا را قدرتمند نمود تا مبدل به تیمی شود که در تمام دنیا شناخته شده است و این به تنهایی دلیلی است که من از او تشکر کنم.»

والدس ادامه داد:« من می توانم بگویم که او بامهارت ترین بازیکنی است که در رختکن بارسا دیده ام. او همیشه کارهای جدیدی انجام می داد.»

رونالدینیو در سال 2008 از بارسا جدا شد و به میلان پیوست. اکنون و یک ماه بعد از لغو قرارداد او با فلامنگو، تیم اتلتیکومینه یرو این ستاره برزیلی را به خدمت گرفته است.

دیدگاه‌ها