کد خبر : 979337 | 25 تیر 1391 ساعت 10:46 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

رحیمی:

سپاهان، فوتبال پیشرفته را به نمایش می گذارد

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: تیم فوتبال این باشگاه در فصل جدید لیگ برتر باشگاههای کشور فوتبال پیشرفته را به نمایش خواهد گذاشت.

سپاهان، فوتبال پیشرفته را به نمایش می گذارد

      ''علیرضا رحیمی '' شنبه شب در آیین ''رونمایی پیراهن بازیکنان تیم فوتبال سپاهان'' که در مجموعه ورزشی فردوس اصفهان برگزار شد، افزود: صبوری تماشاگران تیم فوتبال سپاهان در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر به این تیم کمک کرد و با حمایت تماشاگران و مردم اصفهان توانستیم قهرمان لیگ برتر شویم.

وی تصریح کرد: انتظار ما از تماشاگران تیم فوتبال سپاهان این است که در فصل جدید لیگ برتر باشگاههای کشور با صبر و حوصله این تیم را حمایت کنند و همچون فصل گذشته به کادرفنی اجازه دهند در فضای آرام برنامه های خود را اجرا کند.

مدیر باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تاکید کرد: این باشگاه می تواند در زمینه قهرمانی و زیر ساخت ها از شرایط مناسب برخوردار شود و در این راستا برنامه هایی را در دست اقدام دارد.

وی با اشاره به وجود بازیکنان مستعد در تیم های فوتبال پایه سپاهان، گفت: این استعدادها باید توسط باشگاه پرورش یابد و در اختیار تیم بزرگسالان سپاهان قرار گیرد.

رحیمی افزود: اولین بار هشت بازیکن از تیم های پایه سپاهان به تیم بزرگسالان فوتبال این باشگاه راه یافته اند و در لیگ برتر باشگاههای کشور حضور خواهند داشت.

وی از بازیکنان تیم های پایه سپاهان به عنوان معادن طلای این مجموعه نام برد و اظهار داشت: برنامه های جدید باشگاه سپاهان این است که با کشف این ذخایر، در سه سال آینده آنها را به نفع تیم فوتبال سپاهان استخراج کند.

مدیر باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از بازیکنان فصل گذشته این تیم که از سپاهان جدا شده اند قدردانی کرد و گفت: از همه بازیکنانی که فصل گذشته در موفقیت تیم سپاهان و دستیابی این تیم به عنوان قهرمانی نقش داشتند، تشکر می کنم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: بازیکنان خوبی برای فصل جدید لیگ برتر باشگاههای کشور جذب سپاهان شدند که برای کسب هماهنگی نیاز به زمان دارند و من از تماشاگران سپاهان می خواهم زمان کافی را در اختیار آنها قرار دهند و آنها را حمایت کنند.

رحیمی فصل گذشته را سالی سخت برای تیم فوتبال سپاهان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با حمایت مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و اعضای هیات مدیره باشگاه توانستیم این دوران سخت را پشت سربگذاریم و با حمایت تماشاگران خود به قهرمانی برسیم.

وی با بیان اینکه ''هدف باشگاه سپاهان، تقویت اعتبار مالی، استفاده بهینه از نیروها و توسعه زیرساخت ها است''، گفت: در کشور تعریف قانونمند از باشگاه وجود ندارد اما باید زمینه ای را فراهم کنیم که درصورت عدم حمایت شرکت های دولتی، باشگاهها بتوانند بدون نیاز به این شرکت ها و ارگان ها امور خود را اداره کنند.

در این آیین کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال سپاهان برای شرکت در فصل جدید لیگ برتر باشگاههای کشور معرفی شدند و شماره پیراهن آنها مشخص شد.

 

دیدگاه‌ها